اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف: بازگشت عزتمندانه هفتاد و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی را تبریک می‌گویم

رئیس مجلس گفت: بازگشت عزتمندانه هفتاد و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش را تبریک عرض می‌کنم؛ بازگشت این ناوگروه نشان داد که هر وقت ما به مبانی خداباوری و مردم‌باوری پایبند بوده‌ایم، نقشه دشمنان را نقش بر‌آب کرده‌ایم.

قالیباف: بازگشت عزتمندانه هفتاد و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی را تبریک می‌گویم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 21 شهریور) سالروز شهادت حضرت رقیه(س) را تسلیت گفت. 

رئیس مجلس اظهار داشت: بازگشت عزتمندانه هفتاد و پنجمین ناوگروه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در یک مأموریت با بیش از 4500 کیلومتر دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس و شرکت در یک مأموریت و مانور به کشور بازگشته را به ملت، رهبر معظم انقلاب و فرماندهان و کارکنان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: این یک نمایشی از اقتدار و نمایشی از خودکفایی و پیشرفت در ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و نشان داد که ما هر موقع به مبانی ارزشی‌مان یعنی به خداباوری و مردم‌باوری ایمان داشته باشیم، و بایستیم، مطمئنا می‌توانیم همه معادلاتی که مستکبران و دشمنان دین الهی طراحی می‌کنند با شکست روبرو کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: این پیروزی‌های درخشان را به ملت عزیزمان عرض تبریک و تهنیت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول