اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پاشازاده:ندود،کان و لئوناردو در پست معاون ورزشی نقش مهمی دارند/ بازی استقلال و الهلال برای هر دو تیم سخت است

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:پاول ندود در یوونتوس، اولیور کان در بایرن مونیخ و لئوناردو در پاری سن ژرمن همه در پست معاون ورزشی باشگاه های خود نقشی تعیین کننده دارند.

پاشازاده:ندود،کان و لئوناردو در پست معاون ورزشی نقش مهمی دارند/ بازی استقلال و الهلال برای هر دو تیم سخت است

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابش به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این شرایط می توانم به استقلال خدمت کنم. استقلال خانه من است و از اینکه بتوانم به هر شکلی به تیمی که در آن بزرگ شده ام خدمت کنم خوشحال می شوم.

وی افزود: از روز گذشته تعداد زیادی از هواداران را در کوچه و خیابان دیده ام و خیلی ها ابراز لطف داشتند، امیدوارم بتوانم  به بهترین شکل ممکن به استقلال خدمت کنم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا شرح وظایف وی در باشگاه مشخص شده است یا خیر عنوان کرد: واقعیت این است که این پست در فوتبال ایران تعریف نشده است. در اکثر باشگاه های معتبر دنیا معاون ورزشی نقشی تعیین کننده دارد. مثلا پاول ندود در یوونتوس، اولیور کان در بایرن مونیخ و لئوناردو در پاری سن ژرمن همه معاون ورزشی باشگاه های خود بوده و هستند.

پاشازاده تاکید کرد: در ایران هم این پست باید به خوبی جا بیفتد. هدف من این است که کارها خوب پیش برود. قطعا اگر هماهنگی خوبی به وجود بیاید باشگاه و تیم روی نوار موفقیت گام بر خواهند داشت.

وی در خصوص دیدار استقلال و الهلال عنوان کرد: بازی برای هر دو تیم سخت است. الهلال تیمی قدرتمند در سطح اول فوتبال قاره محسوب می شود اما فراموش نکنید استقلال هم تیمی پرآواره است. من امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید و بهتریین نتیجه برای تیم ما کسب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول