اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره رمزارزها سریع‌تر قرائت شود/ نفت خام در بورس انرژی عرضه شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عدم در دستورکار قرار گرفتن گزارش این کمیسیون در خصوص رمزارزها، خواستار قرائت سریع‌تر این گزارش و عرضه نفت خام در بورس انرژی شد.

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره رمزارزها سریع‌تر قرائت شود/ نفت خام در بورس انرژی عرضه شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 21 شهریور) در جلسه علنی مجلس و در تذکری اظهار داشت: طبق قانون باید گزارش تخصصی کمیسیون‌های مجلس در صحن علنی قرائت شود، اما در قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره رمزارزها تأخیر وجود دارد و هر هفته این قرائت به عقب می‌افتد که بایستی هیأت رئیسه دستورات لازم را بدهند.

وی افزود: ضرورت بازگشت به شرایط قبلی در فروش نفت با وجود تحریم‌ها لازم است، به همین دلیل از وزیر نفت و رئیس‌جمهور می‌خواهم در این زمینه ورود کرده و باعث افزایش درآمدهای ارزی شوند. 

وی تصریح کرد: وزیر نفت بایستی گشایش ویژه‌ای در حوزه فروش نفت خام داشته باشد به همین دلیل بایستی فروش نفت از حالت سنتی خارج شده و از طریق بورس انرژی موضوع دنبال شود. 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون‌های مجلس طبق آئین‌نامه‌های داخلی مجلس می‌توانند اصلاحات جزئی همراه با گزارشات تخصصی برای قرائت بیاورند، اما متأسفانه رسم شده که طرحی را زمینه این مووضع می‌کنند و به صحن ارائه می‌دهند؛ در واقع کمیسیون‌ها می‌خواهند مسیر ارائه طرح‌ها و لوایح را دور بزنند که ما این موضوع را قبول ندارند. 

وی خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون اقتصادی درباره رمزارزها در دستورکار هیأت رئیسه است و قرائت خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول