اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت سیزدهم به موضوع واکسیناسیون عمومی با برنامه ورود کرد

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: در مورد واکسیناسیون عمومی شاهد کم کاری ها و سوء مدیریت های گسترده بودیم اما دولت سیزدهم ورق را برگرداند و به موضوع واکسیناسیون عمومی با برنامه ورود کرد.

دولت سیزدهم  به موضوع واکسیناسیون عمومی با برنامه ورود کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس امروز (یکشنبه 21 شهریورماه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: 20 ماه است که شاهد جولان ویروس سرکش کرونا هستیم و این میهمان ناخوانده ده ها هزار تن از هموطنانمان را به کام مرگ رسانده است به گونه ای که امروز کمتر خانواده ای در کشور دیده می شود که داغی از کرونا بر دل نداشته باشد.

وی افزود: رعابت دستور العمل های بهداشتی و واکسیناسیون جهانی دو راهکار برای مقابله با کرونا است اما متاسفانه در مورد واکسیناسیون عمومی شاهد کم کاری ها و سو مدیریت های گسترده بودیم اما دولت سیزدهم ورق را برگرداند و به موضوع واکسیناسیون عمومی با برنامه ورود کرد.

بدری خاطرنشان کرد: افزایش محسوس واردات واکنس در یکماه گذشته نسبت به ماه های قبل گواه این ادعا است و جا دارد از تلاش مجدانه آقای عین اللهی وزیر بهداشت و کادر پزشکی و پرستاری کشور تشکر کنم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خطاب به عین اللهی وزیر بهداشت تصریح کرد: آقای عین اللهی! همانطور که نسبت به بحث واردات واکسن عنایت دارید نسبت به توزیع سریع و فوری و عادلانه واکسن در نقاط مختلف کشور هم حساسیت داشته باشید و طبق اصل 19 قانون اساسی همه مردم ایران از حقوق مساوی برخوردارند و خون هیچ شهروندی از شهروند دیگر رنگین تر نیست.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و عدم معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت: هر چند مطابق قانون اساسی اداره وزارتخانه با سرپرست طی 3 ماه بلامانع است اما جایکاه خاص آموزش و پرورش و فراگیر بودن آن می طلبد نگاه ویژه به این مجموعه داشته باشید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور دولت سیزدهم، اظهار کرد: در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیری توانمند از بدنه آموزش و پرورش کشور به مجلس اقدام کنید تا پیگیر خیل وعده های بر زمین مانده باشد.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف نحوه بازگشایی مدارس، پاداش پایان خدمت فرهنگیان، زمان و نحوه اجرای رتبه بندی معلمان، حواشی مربوط به فوق العاده ویژه و موارد مشابه دیگر نیازمند حضور وزیری با کفایت و اختیارات لازم است تا در ابتدای دولت ریل گذاری مناسبی در جهت رفع دغدغه های آموزشی خانواده ها و پاسخ به مطالبات به حق جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازیبا تاکید بر اینکه قصه پر غصه راه آهن اردبیل پس از 16 سال در آستانه اتمام است، خاطرنشان کرد: گوش مردم استان از وعده ها پر شده لذا با توجه به سوابق اجرایی و توانمندی و کفایت جنابعالی، تکمیل پروژه در آستانه افتتاح راه آهن اردبیل – میانه و راه آهن اردبیل – پارس آباد مغان که در بودجه 1400 دارای ردیف قانونی است، مورد انتظار مردم استان است بنابراین  اتصال اردبیل به شبکه ریلی کشور از اولویت های وزارت راه و شهرسازی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول