اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بانک اطلاعات هنرمندان کرج تدوین شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج گفت: بانک اطلاعاتی کاملی از هنرمندان کرج در دسترس نیست و این زمینه را برای حمایت مادی و معنوی از هنرمندان محدود می‌کند.

بانک اطلاعات هنرمندان کرج تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج صب امروز در حاشیه بازدید از خانه هنرمندان کرج در جمع خبرنگاران گفت: به سازمان فرهنگی شهرداری کرج ماموریت داده ‌ایم از طریق تعامل با سایر متولیان فرهنگ و هنر شهر نسبت به تکمیل این بانک، اهتمام ورزند.

سعیدی با تاکید بر اهمیت و تاثیر هنر در ارتقای جایگاه انسان، تصریح کرد: هیچ زبانی را موثرتر از زبان هنر نمی‌دانم و باید در این زمینه حمایت های لازم از هنرمندان انجام شود.

وی در عین حال به مشکلات موجود در سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج اشاره و بیان کرد: هیچ طرح و برنامه‌ای بدون بهره‌مندی از نیروهای متخصص و اعتبار مناسب، به ثمر نمی‌نشیند. 

عضو شورای ششم تاکید کرد: برای ساماندهی امور فرهنگی و هنری شهر، باید در بخش‌های ستادی و بودجه، اصلاحات جدی انجام گیرد.

وی از دیگر مشکلات جدی حوزه فرهنگ و هنر را وجود برخی موسسات و پیمانکاران خاص عنوان کرد و ادامه داد: این موسسات با لابی‌گری، باعث عدم دستیابی هنرمندان به دستمزد و محصول کار و تلاش‌شان می‌شوند. 

این عضو شورا تصریح کرد: باید بتوانیم به صورت مستقیم با شخص هنرمند کار کنیم. تولید اثر، باید مقصود و هدف نهایی ما باشد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی شورای شهر کرج از متولیان خانه هنرمندان کرج خواست با این شورا در تعامل بوده و در جلسات کمیسیون حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول