اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ناکامی سارقان مسلح طلافروشی در تهرانپارس/۴ متهم فرار کردند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اقدام به موقع مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه خبر داد که منجر به ناکامی سارقان مسلح در تهرانپارس شد.

ناکامی سارقان مسلح طلافروشی در تهرانپارس/۴ متهم فرار کردند

سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از اقدام به موقع ماموران کلانتری 144 جوادیه خبر داد که منجر به ناکامی سارقان مسلح در تهرانپارس شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: صبح امروز با اعلام خودکار خبر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در تهرانپارس به سامانه آلارم مستقر در مرفوک فاتب رسیدگی به پرونده در دستور کار کلانتری 144 جوادیه قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری 144 کلانتری جوادیه سریعا به محل حادثه اعزام شده و اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را جهت بازداشت سارقان آغاز کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: دقایقی بعد 4متهم که قصد سرقت مسلحانه از طلافروشی را داشتند بلافاصله پس از مشاهده ماموران کلانتری اقدام به شلیک تیرهوایی با سلاح شکاری کردند و پس از ناکامی در سرقت مسلحانه طلافروشی با خودروی تیبا متواری شدند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه اقدام پیشگیرانه ماموران کلانتری 144 جوادیه منجر به ناکامی سارقان مسلح از سرقت شد، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری 4 متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول