اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین بیماران آسیب‌دیده از کرونای خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح نذر شهید قاسم سلیمانی با توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته به بیماران نیازمند کرونایی در استان آغاز شد.

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین بیماران آسیب‌دیده از کرونای خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مجید الهی راد، صبح امروز در آیین آغاز مراسم نذر شهید سلیمانی با اشاره به دستورات اکید رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در خصوص همیاری و برگزاری رزمایش همدلی در مقابله با ویروس کرونا و خانواده‌های کم برخوردار و خانواده‌های درگیر با این بیماری اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی هم‌زمان با سطح کشور در استان نیز آغاز شد.

وی گفت: این رزمایش چهارمین مرحله طی امسال است که به همت خیران، مراکز نیکوکاری و با مشارکت کمیته امداد استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: تاکنون در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، اقدامات اثرگذاری با همکاری مراکز نیکوکاری و خیریان به خانواده‌های نیازمند استان ارائه‌شده است.

الهی راد بابیان اینکه بحث معیشت و کمک‌های مؤمنانه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد استان است ابراز امیدواری کرد: جامعه هدف این مرحله از رزمایش، خانواده‌های دارای بیمار و آسیب دیدگان کرونا هستند.

وی گفت: با هماهنگی انجام‌شده با سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، لیست مبتلایان به بیماری کرونا که نیازمند هستند به این نهاد معرفی و این سبدهای معیشتی با اولویت بین آن‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول