اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

داروی کرونای احتکار شده در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد از کشف و ضبط یک انبار احتکار داروهای موثر در درمان بیماری کرونا خبر داد.

داروی کرونای احتکار شده در مهاباد کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سرهنگ محمد توحیدی  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر  جمع‌آوری و نگهداری مقادیر قابل توجهی دارو توسط اشخاصی با هویت معلوم در  انباری در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی این انبار شده‌اند تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از این انبار یک میلیون و ۳۴ هزار قلم انواع داروهای موثر در ویروس کرونا را که به صورت غیرمجاز دپو شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش داروهای کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 توحیدی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با سودجویان از اولویت اصلی پلیس است، از مردم درخواست می‌شود در صورت اطلاع از محل احتکار با قاچاق هر گونه دارو، سرم و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول