اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جان 4 اسیر فلسطینی در بازداشتگاه رژیم صهیونیستی در معرض خطر جدی است

مرکز نادی الاسیر الفلسطینی در نابلس با تایید انتقال یکی از چهار اسیر فلسطینی به بیمارستان هشدار داد جان این اسرا در بازداشتگاه رژیم صهیونیستی در شرایطی که آنها حتی از ملاقات با وکلایشان محروم هستند، در معرض خطر جدی است.

جان 4 اسیر فلسطینی در بازداشتگاه رژیم صهیونیستی در معرض خطر جدی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رائد عامر» رئیس مرکز «نادی الاسیر» در شهر نابلس در کرانه باختری در گفت‌وگو با رادیو صوت القدس تایید کرد که زکریا الزبیدی یکی از چهار اسیر فلسطینی بازداشت شده زیر شکنجه وحشیانه ماموران بازجویی دچار جراحت و کبودی شدید شده و به بیمارستان منتقل شده است.

او با هشدار درباره اینکه ممانعت از دستیابی وکلا به چهار اسیر فلسطین جان آنها را در معرض خطر قرار داده است، گفت: ما رژیم اشغالگر و کابینه آن را کاملا مسئول جان این چهار اسیر فلسطینی در قبال هر گونه شکنجه‌ای علیه آنها می‌دانیم.

عامر با بیان اینکه از شب گذشته و با انتقال چهار اسیر فلسطینی به بازداشتگاه هیچ اطلاعی از وضعیت سه اسیر دیگر هم در دست نیست، گفت: بر اساس تصمیم شاباک این اسرا ممنوع الملاقات هستند و از همین رو ما از دادگاه خواسته‌ایم که به وکلای اسرا اجازه ملاقات با آنها را بدهد.

رئیس مرکز نادی الاسیر نابلس گفت که اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر هم همچنان در معرض سرکوبگری‌های ماموران رژیم صهیونیستی در زندان هستند و خیلی از آنها هم از یک زندان به زندانی دیگر منتقل می‌شوند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز گفته بودند که زکریا الزبیدی برای درمان به بیمارستان رامبام در سرزمین‌های اشغالی انتقال داده شده است.

شبکه المیادین نیز به نقل از وکلای اسرای بازداشتی اعلام کرد که الزبیدی در بازداشتگاه توسط نظامیان صهیونیست هدف ضرب و جرح قرار گرفته و کاسه چشم چپ او دچار شکستگی شده است.

شش اسیر فلسطینی بامداد دوشنبه هفته گذشته موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از هفته گذشته جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرده بود و روز جمعه دو نفر از این اسرا را بازداشت کرد و رسانه‌های این رژیم صبح روز شنبه (دیروز) نیز از بازداشت دو اسیر فراری فلسطینی دیگر خبر دادند و بنابراین تاکنون چهار اسیر از مجموع شش اسیر فراری بازداشت شده‌اند.

زکریا الزبیدی (46 ساله) از اردوگاه جنین که از سال  2019  بازداشت شده است، از جمله این چهار اسیری است که بار دیگر به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده است.

دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر الناصره در شمال سرزمین‌های اشغالی، شامگاه شنبه شاهد صحنه محاکمه چهار اسیر فلسطینی بود که برای آنها حکم تمدید ۹ روزه بازداشت به منظور ادامه بازجویی صادر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول