اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله راکتی حماس و آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین

به دنبال حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شمال و جنوب نوار غزه، رسانه‌ها از به صدا درآمدن صدای آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین و رهگیری حداقل دو راکت توسط سامانه گنبد آهنین خبر دادند.

حمله راکتی حماس و آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، منابع خبری از احتمال حملات راکتی حماس به سرزمین اشغالی و به صدا درآمدن صدای آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین خبر می‌دهند.

هنوز مشخص نیست این اقدامات احتیاطی بوده یا به دنبال واکنش حماس به حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه انجام شده است. 

پایگاه خبری جروزالم پست به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، صدای آژیر هشدار در شهرک‌های «کیسوفیم» و Ein Hashlosha در مرز غزه به صدا درآمده و حداقل دو راکت توسط گنبد آهنین در ساعت 2:25 بامداد دوشنبه رهگیری شده است. 

روز یک شنبه گروههای مقاومت حماس چندین راکت به شهرک سدیروت در مرز غزه شلیک کردند که حاقل 6 صهیونیست در این شهرکها مجروح شدند. 

به دنبال آن، منابع رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه از حمله هوایی ارتش این رژیم به اهدافی در نوار غزه خبر دادند.

به گفته رسانه‌های فلسطینی، صدای انفجارهایی در قسمتهای جنوبی و شمالی نوار غزه شنیده شده است. همچنین آتش ضدهوایی مقاومت حماس علیه هواپیماهای رژیم صهیونیستی در اطراف رفح شنیده شده است. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول