اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اپیک گیمز علیه اپل درخواست تجدیدنظر کرد

همان طور که انتظار می رفت محکومیت اپل در دادگاه اپیک گیمز را راضی نکرد و این شرکت بر علیه حکم صادرشده تقاضای فرجام خواهی کرد.

اپیک گیمز علیه اپل درخواست تجدیدنظر کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، اپیک گیمز امروز در مورد حکم صادرشده بر علیه اپل تقاضای فرجام خواهی کرد. روز گذشته خبری منتشر شد دال بر اینکه اپل دیگر حق ندارد دیگر برنامه نویسان و شرکت ها را مجبور به استفاده از سیستم های پرداخت درون برنامه ای اختصاصی خود کند و انحصار اپل در این زمینه به پایان رسید.

البته این حکم اپیک گیمز را راضی نکرد، زیرا اپل کماکان می تواند خواستار دریافت 30 درصد کمیسیون خود از برنامه نویسان و شرکت های نرم افزاری بابت انتشار و توزیع اپلیکیشن های آنها شود. از همین رو درخواست فرجام خواهی از حکم یادشده توسط آن مجددا مطرح شده است.

بر اساس محتوای این حکم که به تایید 9 قاضی از 10 قاضی رسیده، اپل از کنترل انحصاری بر این بازار برخوردار نیست. بنابراین قضات به این جمع بندی نرسیدند که اپل باید از شکل گیری اپ استورهای جایگزین در محیط سیستم عامل آی او اس پشتیبانی کند. این امر مهم ترین خواسته اپیک بود که از مدت ها قبل به دنبال آن بود. این شرکت امیدوار است بتواند در نهایت یک اپ استور اختصاصی برای محصولات خود در آیفون و آی پد راه اندازی کند.

یکی دیگر از دلایل اعتراض اپیک گیمز این است که اپل کماکان می تواند به بلوکه کردن بازی Fortnite این شرکت در اپ استور به علت نقض قوانین خود ادامه دهد و الزامی به تغییر این تصمیم خود ندارد. اپیک نگران است که اپل بر همین مبنا برخی بازی های دیگر این شرکت را در اپ استور بلوکه کند و لذا درگیری دو طرف ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول