اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

سفره حضرت رقیه(س) به طول بین‌الحرمین+عکس و فیلم

مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه (س) شب گذشته در کربلا برگزار و‌ سفره سبزرنگی مزین به نام ریحانةالحسین در بین‌الحرمین پهن شد.

سفره حضرت رقیه(س) به طول بین‌الحرمین+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مراسم شب شهادت حضرت رقیه (س) در کربلا شب گذشته برگزار شد و در این مراسم خادمان حرم حضرت عباس (ع) و امام حسین (ع) ضمن آماده کردن دکور برای برپایی تئاتر و تعزیه، سفره سبزرنگی در بین‌الحرمین پهن کرده و دختر بچه‌ها نیز در کنار این سفره نشستند.

 

مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه (س) بعد از نماز معرب و عشا در حالی در بین‌الحرمین برگزار شد که هر لحظه بر تعداد زائران افزوده می‌شد و افراد سعی داشتند به سمت سفره حضرت بروند. اما مسیر سفره حضرت رقیه (س) که بر آن خار مغیلان و فانوس‌هایی قرار داشت، مسدود بود. البته برخی از زوار هم نذوراتی پخش می‌کردند و‌به دخترها گل‌ِسر و عروسک می‌دادند.

 

با توجه به اعلام آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان عراق امروز پنجم ماه صفر است. در ادامه تصاویری از مراسم شب شهادت حضرت رقیه در بین‌الحرمین را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول