اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سازمان بازرسی دنبال ریشه‌یابی و پیشگیری از فساد است

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحولی دنبال این است که فساد را ریشه یابی کرده و به سمت اصلاح اساسی و ساختاری برود تا از شکل‌گیری فساد پیشگیری شود.

سازمان بازرسی دنبال ریشه‌یابی و پیشگیری از فساد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به دوره تحولی قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحولی دنبال این است که فساد را ریشه یابی کرده و به سمت اصلاح اساسی و ساختاری برود تا از شکل گیری فساد پیشگیری شود.

وی تصریح کرد: چرا که گاهی به خاطر یک آیین نامه مدیران خواسته و ناخواسته مرتکب اقدام خلاف قانون می‌شوند.

معاون سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه مسئله محوری رویکرد دیگر سازمان در دوره تحولی است، افزود: در این دوره تلاش سازمان توجه به مسائل اساسی و کلان است و تلاش داریم مشکلات اصلی مردم را در اولویت قرار دهیم.

به عنوان نمونه بحث گمرکات در دستور کار سازمان است و با بررسی این موضوع توانسته‌ایم گشایش‌های خوبی در حوزه تأمین کالاهای اساسی و دارو ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی کل کشور دنبال اثربخشی و نتیجه است، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که شجاعت را از مدیران نگیریم ولی مدیران فساد را در زیرمجموعه خود شناسایی و قبل از ورود دستگاه‌های نظارتی با آن برخورد کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جریان این دیدار به سفر اخیر خود به شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: مردم مشکلات مختلفی را مطرح کردند ولی عمده خواسته روستائیان شهر بیجار موضوع آب بود که باید در دستور کار فوری دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر توجه بازرسی کل کشور به موضوع ترک فعل‌ها ادامه داد: اقدامات اجرایی زیادی انجام شده ولی برخی مشکلات به خاطر ترک فعل‌های بعضی مسئولان است و این موضوع باید مورد توجه و رسیدگی سازمان بازرسی کل کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/2330/71/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول