اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تنش آبی در شهرها و روستاهای اصفهان کنترل شد/ توزیع 62 میلیون لیتر آب در استان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: مردم ساکن در ۵۷ شهر و ۳۸۰ روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ، با صبر و متانت و مصرف بهینه آب، اجازه ندادند تا تنش آبی به تنش اجتماعی تبدیل شود.

تنش آبی در شهرها و روستاهای اصفهان کنترل شد/ توزیع 62 میلیون لیتر آب در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، هاشم امینی در جمع مدیران ۳۸ منطقه خودگردان آبفای استان اصفهان با اشاره به شرایط سخت تأمین آب در تابستان امسال اظهار داشت: کمبود ۴ هزار و ۳۰۰ لیتری آب در هر ثانیه از روزهای گرم سال جاری سبب شد تا برای نخستین بار در طول فعالیت این شرکت، با استفاده از تانکرهای سیار به شهروندان اصفهانی آبرسانی شود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه با همکاری خوب مشترکان در مدیریت مصرف آب، فصل تابستان بدون تنش اجتماعی سپری شد، گفت: هر چند از دهم خرداد ماه امسال تاکنون با استفاده از ۵ هزار و ۸۰۰ تانکر سیار نزدیک به ۶۲ میلیون لیتر آب بین مشترکان شهری و روستایی آبفای استان اصفهان توزیع شده است، اما مردم ساکن در ۵۷ شهر و ۳۸۰ روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ، با صبر و متانت و مصرف بهینه آب، اجازه ندادند تا تنش آبی به تنش اجتماعی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه با اطلاع‌رسانی به موقع از طریق رسانه‌ها و آگاه ساختن مشترکان از شرایط سخت تنش آبی، مردم اقناع شده و با مدیریت مصرف آب به یاری این شرکت شتافتند، بیان کرد: تجربه تابستان امسال نشان داد اگر به خوبی از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی به مردم و انجام هماهنگی‌های لازم میان بخش‌های مختلف استفاده شود، این فضا می‌تواند به نقطه قوت یک سازمان تبدیل شود.

امینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موفقیت اخیر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی افزود: انتخاب این شرکت برای دهمین بار به عنوان شرکت برتر در ادوار مختلف جشنواره شهید رجایی، بیانگر ظرفیت بسیار خوب مدیریتی، نیروی انسانی و دانش تخصصی آبفای استان اصفهان است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول