اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

200 هزار مسکن مهر تا پایان سال افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه راه و ساختمان گفت: 200 هزار مسکن مهر باقی مانده است که سعی می‌کنیم تا پایان سال به اتمام برسد.

200 هزار مسکن مهر تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه راه و ساختمان با بیان اینکه برای تکمیل مسکن مهر در حال بررسی مشکلات و رفع آن هستیم و تلاش بر این است که تا پایان سال آن را برطرف کنیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از مسکن مهر باقی مانده است گفت: 200 هزار واحد باقی مانده است که تلاش بر این است تا پایان سال به اتمام برسد.

وی همچنین گفت: برای کاهش قیمت سیمان تلاش می‌کنیم و قیمت سیمان به نرخ منطقی نزدیک‌تر شده است و برای تأمین مسکن پیشنهادهای به شورای عالی مسکن در راستای قانون جدید جهش تولید مسکن ارائه کرده‌ایم. 

وی همچنین ساخت مسکن را یکی از شاخص‌های مهم توسعه اقتصادی دانست و گفت: آنچه مدنظر است کیفیت، سرعت و قیمت مسکن است که با استفاده از فناوری‌های جدید سعی می‌کنیم مسکن ارزان و باکیفیت دراختیار مردم قرار گیرد و در برنامه‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد. 

وزیر راه همچنین خبر داد: ظرف دو هفته آینده خبرهای خوبی برای اقدام ملی مسکن برای مردم خواهیم داشت. در زمینه تهیه زمین برای ساخت مسکن مشکلی نداریم و همچنین 10 اقدام راهبردی برای توسعه مسکن از جمله ایجاد بانک زمین است که یک مهلت دوماهه برای آن درنظر گرفته‌ایم. 

قاسمی همچنین گفت: بخش قابل توجهی از نیاز زمین برای ساخت مسکن تأمین شده است و با سازوکارهای جدید طی چند روز آینده اقدام خواهیم کرد.

به گزارش فارس، بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان در زمینه صنعت ساختمان و صنایع جانبی در محل نمایشگاه‌های تهران از امروز آغاز به کار کرده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول