اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

صنعت پالایشگاهی، پیشران اقتصادی کشور است/ لزوم ایجاد انضباط مالی در شرکت ملی پالایش و پخش

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش گفت: تشکیل اتاق فکر کارشناسی، بررسی چالش‌های بخش‌های مختلف تولید، انتقال و توزیع، تحولات ساختاری و توسعه به معنای واقعی آن و ضرورت توجه به نقش رگولاتوری در صدر برنامه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

صنعت پالایشگاهی، پیشران اقتصادی کشور است/ لزوم ایجاد انضباط مالی در شرکت ملی پالایش و پخش

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، جلیل سالاری؛ که روز گذشته پس از صدور حکم انتصاب از سوی مهندس جواد اوجی؛ وزیر نفت به سمت معاونت وزیر و مدیرعاملی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران منصوب گردید، صبح امروز (دوشنبه 22 شهریور 1400) در دفتر کار خود در ساختمان غدیر مستقر شد. 

سالاری در نخستین حضور کاری خود ضمن بازدید و گفتگو با کارکنان این مجموعه به تشریح برنامه‌های مدون شده جهت اجرا  پرداخت. وی با اشاره به اینکه صنعت پالایش به عنوان پیشران اقتصادی کشور محسوب می‌‌شود، تصریح کرد: در این راستا تشکیل اتاق فکر کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌های کارشناسان؛ بررسی چالش‌های بخش‌های مختلف تولید، انتقال و توزیع؛ تحولات ساختاری و توسعه به معنای واقعی آن و ضرورت توجه به نقش رگولاتوری در صدر برنامه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

سالاری در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش کارکنان و توجه به چالش‌های نیروهای انسانی اظهار کرد: ایجاد رضایت شغلی برای نیروهای انسانی؛ رصد و ارزیابی مشکلات نیروهای قراردادی اعم از ارکان ثالث، مدت موقت‌ها، معین‌ها، ایثارگران و اتخاذ تدابیری برای رفع چالش‌های مربوط به این حوزه؛ در اولویت قرار دادن انضباط اداری، مالی و ایجاد شفافیت؛ توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و تلاش برای گسترش فعالیت‌ها در حوزه آموزش در میان کارکنان و نیروهای انسانی مجموعه پالایش و پخش به جد پیگیری خواهد شد.

گفتنی است، وی پیش از این بعنوان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و همچنین معاون مدیرعامل، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و سرپرست مدیریت برنامه ریزی تلفیقی  در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی طی سال های گذشته مشغول به خدمت و فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول