اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری دومین جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

دومین دوره جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس دومین دوره جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

استقبال از اولین دوره جشنواره

روح‌الله عبداللهی دبیر جشنواره با اعلام این خبر به فارس گفت: سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله تعالی علیه) اولین دوره جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما در سطح استان تهران برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی گروه‌های سرود نوجوانان و دانش‌آموزی علاقه‌مند به مکتب سردار دلها مواجه شد.

برگزاری دومین دوره جشنواره در دومین سال شهادت سردار سلیمانی

وی ادامه داد: بر اساس تجربه خوبی که در سال گذشته به دست آمد تصمیم بر آن شد که امسال نیز برای دومین سال پیاپی جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» در ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی (ره) برگزار شود.

برگزاری دومین‌ دوره به صورت کشوری

دبیر جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما با اشاره به اولین جلسه دبیرخانه جشنواره گفت: در این جلسه که با حضور حامیان و دست‌اندرکاران و مسئولان این جشنواره برگزار شد، ضمن تأکید بر ارتقاء سطح جشنواره از استانی به ملی، درخصوص نحوه برگزاری، رشته‌های جشنواره، شرایط آثار ارسالی، نحوه جمع‌آوری آثار و تشکیل شناسنامه داوری و ترکیب هیأت داوران و نحوه داوری آثار بحث و تبادل نظر شد.

عبداللهی ادامه داد: همچنین در این جلسه درخصوص نحوه اطلاع‌رسانی و همچین انعکاس تولیدات ارسالی به دبیرخانه جشنواره از رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

افتتاحیه همزمان با آغاز سال تحصیلی، اختتامیه در دهه فجر

وی گفت: مقرر شد که جلسات با حضور مدیران و مسئولین برگزاری جشنواره به صورت مستمر و هفتگی ادامه داشته باشد و تلاش می‌کنیم که افتتاحیه جشنواره همزمان با آغاز سال تحصیلی باشد و اختتامیه آن همچون سال گذشته در ایام الله دهه فجر برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول