اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه

حذف صدها هزار پست و اکانت مبلغ طرح شهید سلیمانی

توییتر و اینستاگرام پس از اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا، بسیاری از پست‌ها و اکانت‌های مبلغ این طرح را حذف کرد.

حذف صدها هزار پست و اکانت مبلغ طرح شهید سلیمانی

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در گفتگو با گروه هنر و رسانه خبرگزاری فارس اظهار داشت: با آغاز مجدد طرح شهید سلیمانی و بیماریابی فعال برای قطع زنجیره کرونا توسط بسیج، فعالان فضای مجازی نیز با کلید واژه‌های مختلف موج انتشار تصاویر و ویدیوهای حضور بسیجیان جامعه پزشکی و درمانی کشور و همچنین فعالیت پایگاه‌های بسیج را در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی تبدیل به پرتکرار ترین و داغ ترین سوژه های این شبکه ها کردند.

مسلم معین گفت: پراکندگی انتشار محتواها در سراسر کشور و محله به محله به شکلی بود که روزهای متمادی مسائل اصلی پیرامون کرونا در شبکه های اجتماعی حول طرح شهید سلیمانی و کمکهای مومنانه و البته واکسیناسیون فراگیر مردم شکل می گرفت

وی افزود: بعد از این موج آفرینی، تشریک مساعی پلتفرم های توییتر و اینستاگرام در قلع و قمع اکانت ها و پستهای پیرامون این موضوع ها با هدف جلوگیری از ایجاد امید همزمان با کاهش میدانی تلفات و مبتلایان کرونا آغاز شد و بار دیگر کاپیتولاسیون مجازی گوشه ای از سانسور و فیلترینگ خود را به نمایش گذاشت.

معین ادامه داد این در حالی است که این پلتفرم ها کلیدواژه‌های رباتیک و هدفمند خارج از کشور در ایجاد یاس مصنوعی را پشتیبانی کرده و در تکثیر و توزیع آنها حتی به صورت فیک برای ذهنیت سازی کاربران از هیچ اقدام فنی فروگذار نمی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول