اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خانواده

نشست معاون زنان ریاست جمهوری با اصلاح طلبان فعال در حوزه زنان

نشست معاون زنان ریاست جمهوری با اصلاح طلبان فعال در حوزه زنان برگزار شد.

نشست معاون زنان ریاست جمهوری با اصلاح طلبان فعال در حوزه زنان

به گزارش خبرنگار خانواده، ظهر دیروز نشست انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با فعالان اصلاح طلب حوزه زنان برگزار شد.

خزعلی در این نشست شنونده پیشنهادات جمعی از فعالان سیاسی و اصلاح طلبان در حوزه زنان و خانواده بود.

هانیه گرائیلی دبیر سابق فراکسیون زنان مجلس نیز در این نشست با اشاره به دیدگاه معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نسبت به دختران جوان، گفت: جوان یعنی پسر جوان و دختر جوان را اصلاً حساب نمی‌کنند.

وی با درخواست از معاون امور زنان و خانواده دولت سیزدهم در خصوص انتصاب یک زن در جایگاه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، خطاب به انسیه خزعلی اظهار کرد: شما این نفود را در هیئت دولت دارید تا از وزیر جوان درخواست کنید برای معاونت امور جوانان یک زن منصوب کنند. 

شهناز سجادی، یکی دیگر از فعالان حقوق زنان نیز در این نشست با اشاره به لزوم توجه دولت سیزدهم و پیگیری برای به نتیجه رسیدن لایحه «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این لایحه کار مشترک غیر مستقیم زنان اصلاح طلب و اصول گرا بود چراکه در دوره دولت احمدی نژاد آغاز شد و در دوره مولاوردی و ابتکار و همچنین در دوره ریاست آقای رئیسی در قوه قضائیه کارشناسی شد و انتظار جامعه زنان این است با پیگیری معاونت امور زنان و خانواده این لایحه به سرانجام برسد. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول