اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آمار استقلالِ مجیدی در 10 بازی آسیایی/یک هشتم نهایی، طلسم دو ساله آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال در دهمین بازی آسیایی تحت هدایت فرهاد مجیدی یکبار دیگر درمرحله یک هشتم نهایی از دور مسابقات کنار رفت.

آمار استقلالِ مجیدی در 10 بازی آسیایی/یک هشتم نهایی، طلسم دو ساله آبی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استقلال تهران امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت که در این بازی موفق به پیروزی مقابل حریف نشد.

این بازی، دهمین بازی آبی‌پوشان در بازی‌های قاره‌ای تحت هدایت فرهاد مجیدی بود که در نهایت منجر به ثبت یک شکست در کارنامه او شد.

در دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا (2020) فرهاد مجیدی در اولین تجربه سرمربیگری آسیایی خودش با استقلال به مصاف الریان رفت که این مسابقه با نتیجه 5 بر صفر به سود آبی‌ها به پایان رسید تا با صعود از پلی‌آف به مرحله گروهی برسند.

در دور گروهی با توجه به انصراف الوحده امارات، تعداد بازی‌های استقلال به عدد 4 کاهش پیدا کرد. این تیم در بازی با الشرطه به تساوی یک-یک رضایت داد و در بازی بعدی 2 بر یک مقابل الاهلی عربستان شکست خورد. در دور برگشت با توجه به کناره گیری فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال، آبی پوشان با هدایت نامجو مطلق مقابل الشرطه به تساوی یک-یک رسیدند و در بازی بعدی سه بر صفر الاهلی را شکست دادند. آن‌ها در دور بعدی و در مرحله یک هشتم مقابل پاختاکور ازبکستان 2 بر یک شکست خوردند و حذف شدند.

در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا (2021) استقلال در مرحله گروهی با تیم‌های الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر همبازی شد. در بازی اول 5 بر 2 الاهلی را شکست داد، در بازی دوم مقابل الشرطه به پیروزی 3 بر صفر رسید و در بازی آخر دور رفت 4 بر 3 از الدحیل شکست خورد.

در اولین بازی دور برگشت استقلال مقابل الدحیل به تساوی 2-2 رضایت داد، سپس مقابل الاهلی به تساوی بدون گل رسید و در آخرین بازی نیز الشرطه را یک بر صفر شکست داد تا با صعود به مرحله یک هشتم نهایی حریف الهلال شود اما در این بازی نیز استقلال مانند فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی (با قبول شکست 2 بر صفر) حذف شد تا شکست دیگری در کارنامه آسیایی مجیدی ثبت شود.

به این ترتیب استقلال تاکنون با سرمربیگری فرهاد مجیدی از 10 بازی انجام شده، 4 برد، 3 مساوی و 3 باخت را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول