اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار تل‌آویو به حماس از طریق مصر

تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، این رژیم از طریق مصر به حماس پیام داده به شلیک راکت پاسخ می‌دهد و در اجرای عملیات نظامی علیه نوار غزه تردید نخواهد کرد.

هشدار تل‌آویو به حماس از طریق مصر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، مصر پیامی تهدیدآمیز از تل‌آویو برای حماس برده است.

رژیم صهیونیستی در این پیام مدعی شده، به شلیک راکت از نوار غزه با قدرت پاسخ خواهد داد و در اجرای عملیات نظامی علیه نوار غزه تردید نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، قرار است هیأتی از سازمان اطلاعات مصر طی روزهای آینده وارد غزه شوند تا مطمئن شوند که امور از کنترل خارج نخواهد شد.

رژیم صهیونیستی مدعی شده، حماس جبهه دیگری در کرانه باختری باز کرده و جوانان فلسطینی در این منطقه را به سمت اجرای عملیات مقاومتی سوق می‌دهد.

تل‌آویو همچنین جهاد اسلامی را به متشنج کردن اوضاع در کرانه باختری و نوار غزه از طریق راکت‌پراکنی طی روزهای گذشته متهم کرده است.

در همین ارتباط، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از احتمال شعله‌ور شدن آتش خشم فلسطینیان در پی تنش‌زایی‌های اخیر، مدعی شد برای هرگونه تقابل در قدس اشغالی،‌ کرانه باختری و غزه آماده می‌شوند. (جزئیات بیشتر)

تنش‌های اخیر در غزه و کرانه باختری پس از فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» شدت گرفته است. تا کنون چهار نفر از این اسرای فراری توسط صهیونیست‌ها مجددا بازداشت شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول