اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

حکمرانی مجازی| کره جنوبی گوگل را 177 میلیون دلار جریمه کرد

آژانس ضدانحصار کره جنوبی از جریمه گوگل به مبلغ 177 میلیون دلار به علت سوءاستفاده از تسلط انحصاری خود بر بازار خبر داده است.

حکمرانی مجازی| کره جنوبی گوگل را 177 میلیون دلار جریمه کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، رگولاتوری کره جنوبی روز سه شنبه گوگل را به پرداخت 176.64 میلیون دلار جریمه محکوم کرده است. علت این جریمه سواستفاده این شرکت آمریکایی از موقعیت مسلط خود در بازار برای محدود کردن رقابت در بازار سیستم عامل اندروید اعلام شده است.

کمیسیون تجارت عادلانه کره در بررسی های خود در مورد گوگل به این نتیجه رسیده که شرکت یادشده مانع از جذب مشتری از طریق سیستم عامل اندروید توسط سازندگان محلی گوشی های هوشمند در کره جنوبی شده است.

پیش از این در اوائل ماه جاری میلادی، پارلمان گوگل طرحی را به تصویب رساند که به موجب آن مالکان اپ استورهای بزرگ تلفن همراه مانند گوگل و اپل دیگر حق ندارند توسعه دهندگان نرم افزار را به استفاده از سیستم های پرداخت خود مجبور کنند و آنها را برای استفاده از سیستم های پرداخت درون برنامه ای خود به منظور دریافت کمیسیون تحت فشار بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول