اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برگ برنده در مقابل استکبار جهانی دست هسته‌های «مقاومت» است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز برگ برنده دست هسته‌های مقاومت است و استکبار به سرکردگی آمریکا در حال افول است.

برگ برنده در مقابل استکبار جهانی دست هسته‌های «مقاومت» است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام امین کمالی کرمان در یادواره شهدای شهر دوساری اظهار داشت: شهدای ما با خود خدا تجارت کردند و به مقام بالای قرابت با خداوند متعال دست یافتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: شهدای ما سه گام بزرگ برداشتند؛ گام اول زندگی موحدانه همراه با شناخت و عمل به دستورات خداوند، گام دوم زندگی خالصانه با توحید عملی به خداوند متعال و گام سوم زندگی عاشقانه است که خداوند ایشان را به آن مقام عالی رساند.

کمالی عنوان کرد: امروز باید حوزه اندیشه خود و فرزندان خود را مواظبت و در مقابل شبهات روز واکسینه کنیم.

وی تشکیل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور و تمدن اسلامی را  فرآیند نظم نوین جهانی برای شکست کامل استکبار جهانی دانست و ادامه داد: امروز برگ برنده دست هسته‌های مقاومت است و استکبار به سرکردگی آمریکا در حال افول است و این را خود آنها اقرار کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هر کجا که گوش به حرف ولایت بودیم و مسیر پیامبر اکرم (ص) را رفتیم و به دشمن اعتماد نکردیم، برگ برنده را دریافت کردیم و پیروز شدیم و تاریخ ثابت کرده، تنها گذاشتن ولی خدا شکست مسلمین را حتمی می‌کند.

انتهای پیام/80005/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول