اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال قهرمانی آسیا| اظهارنظر جالب پاسور تیم ملی والیبال/ کریمی: فعلا چاره‌ای جز تحمل شرایط نداریم

پاسور تیم ملی والیبال ایران با اشاره به میزبانی ضعیف ژاپنی‌ها در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، گفت: شرایط را برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

والیبال قهرمانی آسیا| اظهارنظر جالب پاسور تیم ملی والیبال/ کریمی: فعلا  چاره‌ای جز تحمل شرایط نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد کریمی پس از برد مقابل پاکستان و صعود تیم ایران به عنوان صدرنشین گروه به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی مردان آسیا، گفت: بازی نسبتا خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. مطمئنم رفته رفته بهتر خواهیم شد. از همین حالا برای مرحله بعد و رویارویی با چین تایپه و کره‌جنوبی آماده می‌شویم.

کریمی با اشاره به تغییرات تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: تیم ملی ایران با تغییرات 70 درصدی پا به این مسابقات گذاشته است. همین تغییرات انگیزه بازیکنان را بالا برده و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم. تلاش می‌کنیم با بهترین نتیجه برگردیم.

پاسور تیم ملی در واکنش به مشکلات میزبانی ژاپن اظهار داشت: هر چه که درباره میزبانی ژاپنی‌ها لازم بود، قبلا گفته شده است. جام جهانی و المپیک با شرایط بسیار خوبی برگزار شد و نمی‎‌دانم حالا چه اتفاقی افتاده. مشکل اصلی در حال حاضر تغذیه است که در ریکاوری ما تاثیر می‌گذارد. فعلاً چاره‌ای نداریم و برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز تیم پاکستان را 3 بر صفر شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول