اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری کلینیک‌های سیار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از آمادگی این شرکت جهت برگزاری کلینیک‌های سیار در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

برگزاری کلینیک‌های سیار در شهرک‌ها و نواحی  صنعتی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،   سیدمرتضی نیرومنداسکویی امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: دیروز نشست مشترک سه جانبه که با حضور اعضاء هیئت علمی دانشگاه صنعتی سهند، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان و روسای انجمن‌های صنایع لوازم خانگی، نساجی، شیمیایی، کفش  تبریز برگزار شد.

وی از هدف از برگزاری این نشست را  تسریع و تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه دانست و گفت: در این نشست مسائل و مشکلات مربوط به ارتباط صنعت با دانشگاه، طرح و تصمیمات سازنده‌ای در خصوص تقویت این همکاری‌های گرفته است.

نیرومنداسکویی در خصوص آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی استان جهت برگزاری کلینیک‌های سیار در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یادآور شد: در این نشست توضیحات کامل در خصوص نحوه ثبت‌نام اساتید هیئت علمی دانشگاه صنعتی سهند در سامانه eservice.isipo.ir توسط معاون صنایع کوچک داده شد و شرکت شهرک‌های صنعتی آمادگی خود را جهت برگزاری کلینیک‌های سیار در سطح شهرک‌های صنعتی برای اساتید را اعلام کرد.

لازم به ذکر است، با همکاری شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی، ضمن راه‌اندازی مرکز تحقیقات استاندارد پای ایرانی برای خوشه کفش تبریز در دانشگاه مذکور، یک  واحد دفتری نیز تحت عنوان واحد تحقیق و توسعه برای یکی از اعضاء خوشه کفش تبریز در دانشگاه مذکور اختصاص یافته است.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول