اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

از کمک ۳ میلیاردی به کرونایی‌ها تا اتمام طرح‌های آب‌رسانی توسط بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید 220بسته لوازم‌التحریر به ارزش 90میلیون تومان بین دانش آموزان کم بضاعت شهرستان توزیع شد.

از کمک ۳ میلیاردی به کرونایی‌ها تا اتمام طرح‌های  آب‌رسانی توسط بسیج

منصور کریمی‌فرد ظهر امروز در حاشیه آیین پویش هم‌کلاسی مهربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر، به اهمیت کمک مومنانه به محرومان جامعه اشاره و اظهار کرد: با شروع شیوع ویروس کرونا ، هم‌زمان کمک مومنانه در پل‌دختر کلید خورد و تاکنون هشت مرحله رزمایش در این شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: سپاه شهرستان پل‌دختر تاکنون ۳ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در قالب کمک مومنانه به افراد آسیب‌دیده از کرونا و محرومان جامعه کمک کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: کارگران ساختمانی، خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در چتر حمایتی کمک مومنانه  سپاه با ظرفیت خیران قرار گرفتند. 

وی افزود: با صرف هزینه ۶ میلیارد تومان در طرح آب‌رسانی به روستاهایی که به وسیله چشمه تامین آب می‌شد، با استفاده از ظرفیت خیران، روستاهای تنگ سیستان، تخت آب و روستای شهید مرادی از توابع شهرستان پل‌دختر آب‌رسانی شد. 

کریمی فرد یادآورشد:طی ۹ مرحله رزمایش مومنانه ۷ هزار و۴۳۰ بسته معیشتی و یک‌هزار و ۱۵۵ بسته لوازم‌التحریر  بین نیازمندان شهرستان توزیع شد. 

وی افزود:۴۰۰ نفر کارگر معیشتی بر اساس این طرح  کمک‌رسانی و تا کنون ۲۵جهیزیه بین نوعروسان پل‌دختری توزیع شد که امید است بتوان در هفته دفاع مقدس ۱۰ سری جهیزیه دیگر نیز توزیع کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول