اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نگاهی به شایعات حذف ژیمناستیک از المپیاد ورزشی/ جریان پیشنهاد معاون وزیر به درگاهی چیست؟

حاشیه‌های فدراسیون ژیمناستیک همچنان ادامه دارد و حالا شایعاتی در خصوص حذف این رشته از المپیاد ورزشی به گوش می‌رسد.

نگاهی به شایعات حذف ژیمناستیک از المپیاد ورزشی/ جریان پیشنهاد معاون وزیر به درگاهی چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، المپیاد ورزشی برای استعدادیابی ستاره‌های کشورمان قرار است بهمن‌ماه در ۲۳ رشته که جزو بازی‌های آسیایی و المپیک هستند با کیفیتی بهتر نسبت به دوره‌های قبل برگزار شود.

تمام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این مسابقات انجام شده اما با توجه به شرایط کرونا همه چیز اجرایی خواهد شد. در حال حاضر ابلاغیه به استان‌ها انجام شده اما هنوز تعداد شرکت‌کنندگان نهایی نیست.

حذف ژیمناستیک از المپیاد ورزشی؟

نکته مهمی که در این المپیاد به چشم می‌خورد، شایعات حذف ژیمناستیک در این دوره است که بی‌ربط به حاشیه‌ها و چالش‌های فدراسیون ژیمناستیک با وزارت ورزش و جوانان نیست.

در چند ماه اخیر به دلیل مسائل مختلف از جمله انتخابات، وزارت ورزش و جوانان در دوره مسعود سلطانی‌فر با فدراسیون ژیمناستیک دچار چالش شد؛ به طوری که عدم تایید زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون از سوی کمیسیون تطبیق به حواشی دامن زد و حتی پای مجامع بین‌المللی را هم به این اتفاقات باز کرد.

وزارت ورزش و جوانان ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون به همراه تیراندازی و اسکیت را انجام داد اما المپیک و تغییر اساسنامه باعث شد تا ثبت‌نام از نامزدها باطل شود که البته با معرفی وزیر ورزش و جوانان باید دید برنامه این ۳ فدراسیون چگونه رقم خواهد خورد.

شرطی که وزارت برای رئیس ژیمناستیک گذاشت 

اگرچه در چند روز اخیر شایعاتی در خصوص حذف این رشته از المپیاد مطرح شده اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حضور این رشته انجام داده و حتی ژیمناستیک در جدول برنامه‌ها حضور دارد؛ به شرطی که مسائل مربوط به ریاست مشخص شود و آشفتگی کنونی به اتمام رسد.

شنیده‌ها حاکی از این است معاونت قهرمانی وزارت ورزش به اینچه‌ درگاهی پیشنهاد داده تا ۳ نفر از مجمع خود را معرفی کند تا رای‌گیری برای سرپرستی انجام شود اما این موضوع مورد موافقت رئیس فدراسیون قرار نگرفت. به نظر می‌رسد در صورتی که تکلیف ریاست فدراسیون مشخص نشود، این احتمال وجود دارد ژیمناستیک از المپیاد ورزشی حذف شود. دوره ریاست اینچه‌درگاهی ۱۹ تیرماه به پایان رسیده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول