اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

باران در برخی مناطق و آسمانی آفتابی در اغلب استان‌ها/اهواز گرم‌ترین شهر کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز تا پنج‌شنبه 25 شهریور در ساعات بعدازظهر بارش خفیف در استان‌های گلستان و مازندران و شرق گیلان و شنبه 27 شهریور در شمال‌غرب کشور و شرق سواحل خزر، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

باران در برخی مناطق و آسمانی آفتابی در اغلب استان‌ها/اهواز گرم‌ترین شهر کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از امروز تا پنج‌شنبه 25 شهریور در ساعات بعدازظهر بارش خفیف در استان‌های گلستان و مازندران، همچنین شرق گیلان پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است. 

وی ادامه داد: در همین مدت سرعت وزش باد در برخی ساعات در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد و در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان خصوصاً زابل، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر جمعه 26 شهریور در غرب سواحل خزر و استان‌های گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده داریم.

ضیائیان افزود: شنبه 27 شهریور در شمال‌غرب کشور و شرق سواحل خزر بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور آسمان صاف است. 

وی گفت: روز جمعه 26 شهریور در استان‌های ایلام و خوزستان و روز شنبه هفته بعد در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می‌یابد. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف در اواسط وقت همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در چهار روز آینده آسمان تهران صاف است، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 35 درجه و 25 بالای صفر خواهد بود. 

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 44 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای 4 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول