اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز سال تحصیلی جامعه ‌المصطفی با محوریت آموزش مجازی

معاون آموزشی جامعه المصطفی از آغاز سال تحصیلی جدید این نهاد آموزشی خبرداد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی کلاس‌های طلاب خارجی به صورت برخط برگزار می‌شود.

آغاز سال تحصیلی جامعه ‌المصطفی با محوریت آموزش مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید جزایری طی سخنانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید جامعه‌المصطفی در روز تصریح کرد: این مراسم در قم و سایر نمایندگی‌های جامعه المصطفی برگزار می‌شود.

وی از عنوان «سلامت، تحول و تعالی در نظام آموزشی» به‌عنوان شعار امسال جامعه المصطفی نام برد و تصریح کرد: آموزش‌ها به صورت برخط و آنلاین دنبال می‌شود هرچند همچنان امیدواریم با افزایش واکسیناسیون بتوانیم دروس را به صورت حضوری برگزار کنیم.

معاون آموزشی جامعه المصطفی از رشد معنوی اخلاقی دانش پژوهان به‌عنوان یک هدف یاد کرد و گفت: المصطفی نمی‌خواهد یک نظام راکد باشد بلکه به دنبال ترویج برای رفع مشکلات است و در این راستا رشته گرایش‌های المصطفی در مقاطع کارشناس، کارشناسی ارشد و دکتری با توجه به نیاز مخاطبان به ۴۵۰ مورد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نظام‌های آموزشی جامعه المصطفی به صورت حضوری و مجازی دنبال می‌شود که امسال با توجه به شرایط بیشتر به دنبال آموزش مجازی هستیم و در کنار دوره‌های بلند مدت دوره‌های کوتاه مدت نیز دنبال می‌شود و مخاطبان امکان دارد که مسلمان نباشد اما در دوره‌های کوتاه مدت شرکت کنند و این موضوع نشان می‌دهد که المصطفی در مقام تبیین و اندیشه اسلامی به دنبال رشته‌های تحصیلی است.

جزایری با اشاره به اینکه هر ساله سه هزار نفر در دوره‌های بلند مدت آموزش می‌بینند، عنوان کرد: المصطفی در قم، تهران، مشهد، اصفهان، آشتیان قشم، سنندج و گلستان شعبه فعال دارد که این‌ها به دلیل شرایط کرونایی کلاس‌ها را برخط برگزار می‌کنند.

وی از آغاز سال تحصیلی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با رشته‌هایی شامل رشته‌های قرآنی، ادیان، حکمت و علوم اسلامی انسانی خبرداد و گفت: مجموعه بنت الهدی نیز در قم مسقر است که آموزش خواهران طلبه را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول