اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سجادی: به هیات مدیره استقلال و پرسپولیس اعتماد داریم/ در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال با مجلس مکاتبه می کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: به اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعتماد داریم و کارشان را می‌کنند.

سجادی: به هیات مدیره استقلال و پرسپولیس اعتماد داریم/ در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال با مجلس مکاتبه می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حمید سجادی در حاشیه حضور در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: ما به تازگی مسابقات المپیک و پارالمپیک را پشت سرگذاشتن و توانستیم مدال‌های خوبی را کسب کنیم. در پارالمپیک  یک بار دیگر نام سردار سلیمانی  برای جهانیان به اهتزاز درآمد. موفقیت‌های پارالمپیک حاصل کار تیمی بود و ۱۴ مدال به دنیا آمد. ۲۳ بار به فینال مسابقات رسیدیم  و این ارزشمند بود. با این مقدمه به مراسم امروز می رسیم که قرار است با مسابقات جهانی اعزام شوند و همه با سختی کار آنها آشنا هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر مسائل ورزشی زندگی شخصی هم دارند و ما باید به معیشت و شغل آنها هم فکر کنیم. وظیفه من و همکارانم این است که به سراغ بهبود رویه ها برویم که در حال فعلی آنها بهبود ایجاد کند و باید نظام بهسازی منابع را دنبال کنیم. ورزش جانبازان و معلولان، ناشنوایان، نابینایان و بیماران خاص همه در دستور کار قرار دارند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت پیست های اسکی گفت: یک جلسه تخصصی با مسؤلان فدراسیون اسکی داریم و به شرکت توسعه هم گفته ایم که بررسی و به ما آمار بدهد. با اسکی هم بیگانه نیستم، اما باید اطلاعات دقیق تر به من بدهند.

سجادی در مورد وضعیت استقلال‌ و اعتراض هواداران این باشگاه گفت: ما به اعضای هیات مدیره دو باشگاه اعتماد می کنیم. درست است که دولتی بوده و در حال خصوصی سازی هستند اما من به عنوان یک مدیر ورزشی به شخصه باید به اعضای هیات مدیره و انتخاب آنها احترام بگذارم.

وی در مورد اینکه اینفانتینو گفته است  اساسنامه فدارسیون فوتبال باید تعییر کند و یک نهاد غیر انتفاعی باشد، عنوان کرد: گفته اند عمومی اش باید حذف شود، چون  فدراسیون های ورزشی نهادهای عمومی غیر دولتی هستند. برهمین اساس مکاتباتی را با مجلس داشتیم که این موضوع اصلاح شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران تاکید کرد: با روسای فدراسیون ها باید جلسه بگذاریم و  نظر جمعی را بگوییم. این کار یک کار مشورتی است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول