اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری عاملان 13 موبایل قاپی اخیر در بندرعباس

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان حرفه ای موبایل قاپ خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی 13 پرونده سرقت موبال قاپی و 2فقره سرقت منزل کشف شد.

دستگیری عاملان 13 موبایل قاپی اخیر در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در سطح محدوده بندرعباس ، اکیپ‌های ویژه ای از تیم عملیات پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 
 
وی افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از متهمان را به دست آورده و پس از شناسایی و مخفیگاه متهمان وبا هماهنگی قضائی طی یک عملیات 3 نفر را دستگیر کردند. 
 
رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد : متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف کردندو نحوه شگرد سارقان به این صورت بوده که 2 مرد سارق که با موتور سیکلت در کمین شهروندان موبایل بدست بوده و سارقان با استفاده از غفلت شهروندان استفاده نموده و بلافاصله اقدام به سرقت موبایل از مالباختگان می‌کردند. 
 
این مقام انتظامی در پایان گفت: در این عملیات پلیسی 13 پرونده سرقت موبال قاپی و 2فقره سرقت منزل از اعضلی این باند کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول