اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری باند سارقان منزل و کشف 40 فقره سرقت در رودهن

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری باند سارقان منزل و کشف 40 فقره سرقت در رودهن خبر داد.

دستگیری باند سارقان منزل و کشف 40 فقره سرقت در رودهن

حسین فاضلی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودهن، از دستگیری  باند سارقان منزل و کشف 40 فقره سرقت در رودهن خبر داد و گفت: در پی وصول شکایت‌هایی در خصوص سرقت‌های طلا و لوازم خانگی از منازل شهروندان شهر رودهن و منطقه گیلاوند،  بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی بخش رودهن و پلیس آگاهی این فرماندهی  قرار گرفت و سارقان شناسایی شدند.

وی افزود: پس از تحقیقات اولیه، مأموران با تعقیب و مراقبت موفق شدند سارقان مورد نظر را حین سرقت در یکی از منازل شهر رودهن شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پس از تعقیب و گریز دستگیر کنند.

فاضلی ادامه داد: در جریان این تعقیب و گریز به چندین دستگاه خودرو خسارت وارد شد و سرانجام مأموران به استناد قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر و اصابت به یکی از متهمان هر سه  نفر را همراه با اموال مسروقه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان در سه نقطه بازرسی و یک نفر خانم همدست سارقان دستگیر و اموال مسروقه  شامل چندین دستگاه تلویزیون، لپ تاپ، طلا و لوازم منزل مسروقه کشف شد.

وی افزود: در بازجویی به عمل آمده متهمان ضمن پذیرش اتهامات وارده، به 40 فقره سرقت از طریق تخریب درب منازل نیز اعتراف نمودند.

فاضلی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه لوازم مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ضمن دعوت از مالباختگان برای شناسایی اموال عنوان کرد: مال‌باختگان برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا از اعتماد بی‌جا به افراد غریبه اجتناب کرده و از تردد افراد مشکوک به داخل مجتمع‌های مسکونی و ورود آنها به حریم منازل که باعث سوء استفاده سارقان شده و با شناسایی موقعیت و وضعیت منازل مورد نظر در هر فرصتی اقدام به سرقت می‌نمایند، جلوگیری کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول