اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

معاون استاندار یزد: سقف وام مسکن افزایش یابد/تمام دستگاه‌ها پای کار باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان این که توسعه همه جانبه کشور به عزمی ملی و احساس مسئولیت تمام ارکان و عناصر مدیریتی کشور نیاز دارد، ابلاغ افزایش وام مسکن به مبلغ ۲۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر واحد را خواستار شد.

معاون استاندار یزد: سقف وام مسکن افزایش  یابد/تمام دستگاه‌ها پای کار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محسن صادقیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت تسریع در روند آماده‌سازی طرح‌های اقدام ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی، اظهار کرد: واگذاری اراضی گروه ساخت به مردم از سوی بنیاد مسکن، تعیین تکلیف اراضی مهریز و سایت شهید محمد خانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام، برنامه‌ریزی جهت ساخت واحدهای مسکن کارگری توسط اتاق تعاون استان و تخفیف عوارض توسط شهرداری‌ها و تخفیف طراحی و نظارت توسط نظام مهندسی استان باید در کمترین زمان ممکن انجام و در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که طرح اقدام ملی مسکن طرح وزارت راه و شهرسازی نیست و طرح ملی دولت است، افزود:  تمام دستگاه‌های دولتی، خدماتی، شهرداری‌ها و نظام مهندسی باید برای اجرای این طرح همکاری و تلاش کنند.

صادقیان‌ همچنین خواست  تسریع در ساخت مسکن فرهنگیان استان شد و گفت: توسعه همه جانبه کشور به عزمی ملی و احساس مسئولیت تمام ارکان و عناصر مدیریتی کشور نیاز دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز با تقدیر از عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح اقدام ملی مسکن، خاطرنشان کرد: ابلاغ افزایش وام مسکن به مبلغ ۲۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر واحد را خواستار شد.

وی تعادل سازی تسهیلات بانکی با هزینه‌های موجود را یکی از الزامات اجرایی در حوزه حمایتی دانست و بیان کرد: تمام ظرفیت‌های موجود باید برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر بکار گرفته شود.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول