اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اجرای بیش از ۱۷ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خاش

بیش از ۱۷ ویژه برنامه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش برگزار می‌شود.

اجرای بیش از ۱۷ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، فریبرز نیکبخت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری خاش در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها،افتخار آفرینی ایستادگی ملت سربلند ایران است.

وی افزود: حضور پرشور مدیران و پرسنل دستگاه های اجرایی در ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس باید با مورد توجه بیشتر مدیران قرار گیرد.

نیکبخت افزود: فضاسازی شهر، ایجاد سنگر مقاومت در مقابل ادارات و مکان های پرتردد،
سخنرانی فرماندهان نظامی و انتظامی در نماز جمعه و دیدار با امامان جمعه شهرستان باید در دستور کار ادارات باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری خاش افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع کرونا برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت اصول بهداشتی و دستور العمل ها انجام می‌شود.

علی سعدی مدیر پایگاه فرهنگی و انقلاب خاش نیز در مورد ویژه‌ برنامه های هفته دفاع مقدس در خاش توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بیش از ۱۷ ویژه برنامه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش برگزار می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این خصوص افزود: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور در آغازین روز هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: عطر افشانی مزار مطهر شهدای شهرستان و تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان،حضور در نماز های جمعه با رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی،راهپیمایی خانوادگی سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس در بین الصلاتین نماز های جمعه و مراسم آغاز سال تحصیلی (نواختن زنگ مهر و مقاومت ) از جمله برنامه های مهم هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

سعدی اذعان داشت: برپایی نمایشگاه های تخصصی عکس و کتاب دفاع مقدس،تقدیر از سربازان نمونه و برگزاری یادواره شهدای سرباز ، ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی ، اهدای پسندیده خون سالم بیماران و برپایی محافل انس با قرآن مجید نیز از جمله ویژه برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

مدیر پایگاه فرهنگی و انقلاب خاش ادامه داد: برگزاری مراسمات شب شعر و خاطره دفاع مقدس، گرامیداشت شکست حصر آبادان و آذین بندی سطح شهر و نصب پرچم و ایجاد سنگر (نماد مقاومت و ایستادگی) در ادارات و ارگان ها و صنوف سطح شهرستان خاش از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول