اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف 28 دستگاه ماینر تولید ارزدیجیتال در بیجار

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار گفت: 28 دستگاه ماینرتولید ارز دیجیتال در بیجار کشف و ضبط شد.

کشف 28 دستگاه ماینر تولید ارزدیجیتال در بیجار

هادی محمدمرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: همکاری خوبی با مراجع قضایی و انتظامی برای شناسایی،کشف و ضبط مراکز غی مجاز رمز ارز در شهرستان بیجار شکل گرفته است.

وی افزود: استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های ماینر، موجب تشدید کمبود برق و ایجاد نوسان شدید در ولتاژ برق شده که این روزها آسیب‌های زیادی به وسایل برقی مشترکان رسانده است و شبکه توزیع برق به ناچار، با قطعی و خاموشی‌هایی ناخواسته مواجه شده است.

وی افزود: دستگاه‌های استخراج رمزارز، تجهیزاتی پرمصرف هستند که بار مضاعفی را بر روی شبکه‌های توزیع برق خواهند شد و با توجه به کمبود تولید برق در نیروگاه‌های برق و افزایش تقاضا برای مصرف، این دستگاه‌ها بار مصرفی مضاعفی را بر شبکه‌های توزیع برق تحمیل می‌نمایند و شبکه‌های توزیع برق را با خاموشی همراه می‌سازند. 

وی اظهار کرد: این مدیریت با همکاری مراجع قضایی و انتظامی و در چهارچوب موارد ابلاغ شده توسط دستگاه‌های بالادستی بصورت جدی در حال رصد فعالیت و شناسایی مراکز غیرمجاز در شهرستان بوده و نسبت به اعمال جریمه، صدور تعدیلی، قطع برق اقدام و در نهایت جهت اعمال قانون به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

محمدمرادیان در ادامه افزود: ضعف ولتاژ شبکه علاوه بر اعمال خسارت به شبکه‌های توزیع برق، به وسایل برقی مردم نیز خسارت وارد می‌کند که بدینوسیله درخواست می‌شود مردم به محض اطلاع از وجود ماینر، مراتب را به شماره همراه ۰۹۳۵۴۰۲۱۷۸۰یا پلیس انتظامی بشماره ۱۱۰ و شماره ۱۲۱“ واحد عملیات و اتفاقات برق” اطلاع دهند.

وی در پایان یادآور شد: به کسانی که در شناسایی و گزارش مراکز استخراج ارز دیجیتال، این مدیریت و مجموعه شرکت توزیع برق کردستان را یاری رسانند به ازای هر دستگاه ماینر ۳ میلیون ریال و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پاداش اهداء می‌شود، این عزیزان نسبت به محرمانه بودن اطلاعات خود مطمئن باشند.

انتهای پیام/2330/81

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول