اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خطر در کمین از دست رفتن میزبانی فجر در شیراز / وزیر ورزش و جوانان ورود کند

رئیس هیات فوتبال فارس گفت: هنوز شرایط لیگ برتری شدن در شیراز به وجود نیامده است.

خطر در کمین از دست رفتن میزبانی فجر در شیراز / وزیر ورزش و جوانان  ورود کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرزاد هنرپیشه با اشاره به فرصت کم تا آغاز رقابت های فوتبال لیگ برتر گفت: هنوز شرایط لیگ برتر در شیراز به وجود نیامده است و خطر از دست رفتن میزبانی فجر در شیراز در کمین است که اگر این چنین شود برای استانی مانند فارس واقعا مایه آبرو ریزی خواهد بود. 

وی افزود: ۸ سال فریاد می زدیم که نماینده ای در لیگ برتر فوتبال نداریم اما حالا که با خون دل خوردن، فجر به لیگ برتر بازگشته بسیاری از مسئولین در خواب هستند.

او ادامه داد: شرایط ورزشگاه پارس که اصلا مناسب نیست و در دست تعمیر و رفع نواقص است که قطعا تا چند هفته اول لیگ برتر آماده نمی شود و برای شروع لیگ برتر ورزشگاه حافظیه معرفی شده که آن هم شرایط مطلوبی ندارد و اداره کل ورزش وجوانان در حال رفع نواقص این ورزشگاه نیز می باشد اما سایر افراد و مسئولینی که می توانند کمک کنند هنوز به میدان نیامده اند و لازم است تا به یاری اداره کل ورزش و جوانان بیایند.

هنرپیشه گفت: اگر ورزشگاه حافظیه  برای هفته های نخست به شرایط ایده آل نرسد سازمان لیگ قطعا میزبانی را از تیم فجر می گیرد و باید بازی های خانگی این تیم در استانی همجوار برگزار شود که اگر این چنین شود باعث خجالت است. 

رئیس هیات فوتبال فارس ادامه داد: مشکل ورزشگاه پارس نیز تنها چمن نیست و نزدیک به ۴۰ مورد اشکال در این ورزشگاه از جمله سیستم صوت،گیت های ورودی، سیستم گرمایش و سرمایش و... وجود دارد که باید همزمان با چمن رفع شود.

از وزیر ورزش و جوانان می خواهیم شخصا ورود کند 

فرزاد هنرپیشه گفت: متاسفانه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همکاری لازم را ندارد و ورزشگاه پارس را با این همه مشکل رها کرده و اگر به یاری اداره کل ورزش و جوانان نیاید مشکلات این ورزشگاه حل نخواهد شد.

وی افزود: از وزیر ورزش و جوانان که خود فردی ورزشی است می خواهیم تا شخصا ورود کند و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را ملزم به برطرف کردن نواقص ورزشگاه پارس کند.

نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی به میدان بیایند

فرزاد هنر پیشه ادامه داد: روزی که بازی آخر فجر در کرج برگزار شد تعداد زیادی از نمایندگان فارس و مسئولین در ورزشگاه حضور داشتند اما حالا نیاز است که آنان ورود کنند تا هم شرایط میزبانی لیگ برتر در شیراز محیا شود و هم به تیم فجر کمک شود.

رئیس هیات فوتبال فارس ادامه داد: از رحیم زارع که همیشه حامی ورزش و فوتبال بوده و مهدی فروردین که از بدنه فوتبال می باشد توقع می رود دوچندان برای سرافرازی امتیاز لیگ برتری فارس تلاش کنند.

از حمایت تیم فجر غافل نشویم

رئیس هیات فوتبال فارس ادامه داد: فصل گذشته واقعا سپاه کاری کرد کارستان و همه جوره پشت تیم فجر بود و با زحمت ها و خون دل خوردن های مدیرعامل و سرمربی، تیم فجر به لیگ برتر بازگشت و باید به این تیم کمک شود که در فصل نقل و انتقالات نیز بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کند.

هنرپیشه گفت: متاسفانه شرایط در لیگ برتر نیز عادلانه نیست و تیمی مثل سپاهان با ۳۴۰ میلیارد تومان بسته می شود در حالی که تیم فجر با یک دهم این بودجه و این، کار را برای نماینده فارس سخت می کند.

به گزارش فارس، رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور قرار است از ۲۷ مهر آغاز شود و فجر شهید سپاسی به عنوان تنها نماینده فارس پس از ۸ سال مجدد در این رقابتها شرکت می کند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول