اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

شروع فعالیت فعالان اقتصادی بدون نیاز به مجوز و صرفاً با ارائه تعهد به درگاه ملی کسب و کار

در پنجاه و سومین نشست هیأت مقررات زدایی تصمیم گرفته شد به نحوی مقررات تغییر کند که فعالیت‌های مردم منوط به اخذ مجوزها نباشد و فعالان اقتصادی صرفاً با ثبت تعهد در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار بتوانند فعالیت های کسب و کاری خود را شروع کنند.

شروع فعالیت فعالان اقتصادی بدون نیاز به مجوز و صرفاً با ارائه تعهد به درگاه ملی کسب و کار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران ( شادا)، در پنجاه و سومین نشست هیأت مقررات زدایی با حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بحث اعلانی کردن برخی از مجوزها که از مراجع صدور مجوز امکان پذیر است، مطرح و تصمیم گرفته شد در این زمینه به نحوی مقررات تغییر کند که فعالیت های مردم منوط به اخذ این مجوزها نباشد و فعالان اقتصادی صرفاً با ثبت تعهد در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار بتوانند فعالیت های کسب و کاری خود را شروع کنند.

در ادامه این جلسه مقرر شد مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار به عنوان دبیرخانه هیأت تا برگزاری جلسه آتی هیأت مقررات زدایی، زمان بندی مشخصی را بر اساس اولویت و اهمیت مجوزها و مراجع صدور مجوز تعیین کند تا در جلسه آینده این هیأت تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول