اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تصویب کمک 250 میلیون ریالی شورای شهر به جشنواره ابوذر/ با انتخاب شهردار خدمت به مردم با سرعت بیشتر ادامه پیدا می‌کند

سخنگوی شورای شهر قزوین از تصویب کمک 250 میلیون ریالی به جشنوارۀ رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: فضای امروز جامعۀ ما بیش از هرچیزی به امیدبخشی و تقویت سرمایۀ اجتماعی مردم نیاز دارد و رسانه‌ها در این حوزه در خط مقدم قرار دارند.

تصویب کمک 250 میلیون ریالی شورای شهر به جشنواره ابوذر/ با انتخاب شهردار خدمت به مردم با سرعت بیشتر ادامه پیدا می‌کند

قاسم اللهیاری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته به صورت مستمر و متوالی جشنوارۀ رسانه‌ای ابوذر به شکلی حرفه‌ای، جامع و منسجم برگزار شده و در حوزۀ فرهنگ و رسانه اثرگذار بوده است، موضوع کمک به برگزاری این جشنواره در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: جشنوارۀ رسانه‌ای ابوذر در واقع اکنون کامل‌ترین و جامع‌ترین رویداد رسانه‌ای در استان قزوین است و حمایت و تقویت این رویداد فرهنگی می‌تواند در بهبود، آموزش و رشد رسانه‌ها و خبرنگاران قزوین مؤثر باشد.

سخنگوی شورای شهر قزوین اظهار کرد: با تصویب نهایی مصوبۀ کمیسیون فرهنگی در صحن شورای شهر قزوین، با کمک 250 میلیون ریالی به این جشنواره از سوی مدیریت شهری قزوین موافقت شد.

اللهیاری انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش را رسالت اصلی روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه دانست و تأکید کرد: فضای امروز جامعۀ ما بیش از هرچیزی به امیدبخشی و تقویت سرمایۀ اجتماعی مردم نیاز دارد و رسانه‌ها در این حوزه در خط مقدم قرار دارند.

سخنگوی شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه هر مسئول، دستگاه و ارگانی باید از نقد منصفانه و سازنده استقبال کند، تصریح کرد: برگزاری جلسات شورای شهر و دعوت از اصحاب رسانه برای جلسات علنی و فرآیند انتخاب شهردار، دعوت از اصحاب رسانه در جلسات ویژه‌ای که کارنامه و برنامۀ گزینه‌های پیشنهادی شهرداری مورد بررسی قرار می‌گرفتند، به این معنا است که عزم شورا برای شفافیت و تعامل با رسانه‌ها جهت تنویز افکار عمومی نسبت به موضوع مدیریت شهری جدی است.

این عضو شورای شهر گفت: مردم باید بدانند که وقتی نمایندگانی را به شورای شهر فرستاده‌اند، این نمایندگان چگونه و با چه ملاک‌ها و در چه فرایندی شهردار را انتخاب می‌کنند و گزینه‌هایی که مورد بررسی قرار می‌دهند چه کسانی هستند، اتفاق رخ داده در شورای ششم منحصر به فرد بوده و امروز مردم کاملاً در جریان هستند که چه مدیران توانمندی به صحن شورا دعوت شدند و چگونه شورای شهر به تصمیم برای انتخاب شهردار خواهد رسید.

اللهیاری در پایان عنوان کرد: پس از انتخاب شهردار جدید، خدمت به مردم با سرعت و حساسیت ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم به کمک اصحاب رسانه و خود مردم، مشکلات را یکی پس از دیگری حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول