اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نمی توان رمز ارزها را نفی کرد و کنار گذاشت/قطعی برق به دلیل بی قانونی در مقوله رمز ارزها است

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه نمی توان رمز ارزها را نفی کرد و کنار گذاشت، گفت: بی قانونی موجب مشکلات عدیده ای از جمله قطعی های مکرر برق های خانگی و صنعتی و نارضایتی مردم شده است که این شرایط باید ساماندهی شود.

نمی توان رمز ارزها را نفی کرد و کنار گذاشت/قطعی برق به دلیل بی قانونی در مقوله رمز ارزها است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  سیدمجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس امروز (چهارشنبه 25 شهریورماه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در جریان گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی‌وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور (در اجرای تبصره(1) ماده (45) آئین نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: رمز ارزها و ارزهای دیجیتالی در دنیا معمول شده و دنیا به دنبال حرکت به این سمت است.

وی اظهار کرد:  بی قانونی موجب مشکلات عدیده ای از جمله قطعی های مکرر برق های خانگی و صنعتی و نارضایتی مردم شده است که این شرایط باید ساماندهی شود.

محفوظی تصریح کرد: تصویب قانون رمزارزها برای کنترل و ساماندهی شرایط ضروری است، همچنین حجم ضرر و زیان این بخش با انجام پژوهشی متقن و برنامه ریزی علمی باید کاهش یابد.

وی با بیان اینکه دولت با بررسی متقن و برنامه ریزی علمی باید این موضوع را مورد پژوهش قرار دهد، تصریح کرد: موضوع رمز ارزها موضوعی غیرقابل انکار است که نمی توانیم آن را نادید بگیریم یا کنار بگذاریم لذا ضرورت دارد قانونی برای آن وضع شود. حذف کلی رمز ارزها امکان پذیر نیست و دولت باید در این زمینه لایحه به مجلس دهد.مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد داد.

انتهاب پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول