اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اعتماد عموم مردم به پلیس افزایش یافته است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: امروز اعتماد عموم مردم بر اساس مشاهدات ما به پلیس بیشتر شده است و تمام کارکنان پلیس نیز علمی‌تر و در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی مقبولیت بهترین یافته است.

اعتماد عموم مردم به پلیس افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با سردار حسین اشتری اظهار داشت: سرکشی و حضور مسئولان ناجا در منطقه باعث دلگرمی و تقویت روحیه نیروها می‌شود.

وی ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی پاکدستترین و خدوم‌ترین کارکنان هستند و بر اساس وظایف گسترده‌ای که دارند همیشه در تمام امور در وسط میدان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مسئولیت نیروی انتظامی بسیار سنگین و زیاد بوده و به انجام رساندن این مسئولیت‌ها نیازمند اراده قوی و محکمی است.

وی با بیان اینکه امروز اعتماد عموم مردم بر اساس مشاهدات ما به پلیس بیشتر شده است افزود: تمامی کارکنان پلیس نیز علمی‌تر و در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی مقبولیت بهترین یافته است.

قریشی یادآور شد: افزایش مقبولیت پلیس در بین مردم در این استان نیز افزایش یافته و امنیت مطلوب در استان برقرار است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و به ویژه با لباس مقدس نیروی انتظامی یک عبادت است و به یقین اجر و پاداش معنوی بزرگی برای این همه مجاهدات شبانه‌روزی در برقراری امنیت وجود دارد.

وی اذعان کرد: امنیت و نظم موجود در جامعه بدون تلاش سبزپوشان عرصه نظم و امنیت امکان‌پذیر نیز و نیروی انتظامی از ارکان اصلی برقراری نظم و امنیت به شمار می‌رود که ماموریت بسیار حساس و بزرگ را بر دوش دارد ارتقاء معنویت و زیرساخت‌های اعتقادی در ناجا و زیبندگی پلیس به اخلاقیات به عنوان یک اصل مهم در نیروی انتظامی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی: جذب و گزینش افراد شایسته و ولایی به  عنوان سنگربانان واقعی جامعه را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول