اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگیری عامل تیراندازی در ساوه در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که روز گذشته با تیراندازی و ایجاد رعب وحشت در بلوار سید جمال‌الدین اسدآبادی ساوه موجب مصدومیت یکی از شهروندان شده بود در کمتر از یک ساعت در عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری عامل تیراندازی در ساوه در کمتر از یک ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر عیسی آبادی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعدازظهر روز گذشته با اعلام گزارشی از تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در بلوار سید جمال‌الدین اسدآبادی، بلافاصله تیم‌های انتظامی برای در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح یک شهروند، تیم‌های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مأموران حاضر در محل مشخص شد، سرنشین یک دستگاه خودروی سواری، با سلاح شکاری ساچمه‌زن به سمت یک دستگاه خودروی سواری دیگر با سرنشینی یک زوج جوان تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو بیان کرد: بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال شد و با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری فرد ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

عیسی آبادی ادامه داد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده با دریافت اظهارات فرد مجروح شده و با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، مخفیگاه فرد ضارب را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ساوه شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: در کمتر از یک ساعت فرد تحت تعقیب شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری از فرد ضارب خاطرنشان کرد: این فرد در اظهاراتش به جرم خود و تیراندازی و مجروح کردن شهروند ساوجی به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

عیسی آبادی در پایان تأکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان حفظ جان و مال و ناموس مردم، به هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد یک عده افراد شرور با اعمال مجرمانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول