اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سهم کودکان سهرابیه از فضای بازی تقریباً هیچ/مدیریت شهری وعده احداث پارک داد

سرپرست شهرداری کرج در حاشیه بازدید از منطقه محروم و حاشیه ای سهرابیه وعده تملک زمین‌های خالی این منطقه و احداث پارک و فضای سبز داد.

سهم کودکان سهرابیه از فضای بازی تقریباً هیچ/مدیریت شهری وعده احداث پارک داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سهرابیه؛ فرزند طلاق آق تپه مهرشهر و جاده قزل حصار حصارک، محلی که در دل دو منطقه محروم و در سایه بی‌توجهی مسؤولان وقت بدون زیرساخت‌های کافی و ایمنی در ساخت‌وسازها ایجاد شده است و حالا زیر بار مشکلاتی همچون نبوده فضای سبز، کمبود امکانات حمل و نقل، نبوده درمانگاه، مدرسه، مرکز بهداشت و حتی نداشتن کمترین نیازهای حقوق شهروندی از جمله آسفالت و کانال کشی برای فاضلاب کمر خم کرده است.

عکس| وضعیت نامساعد سهرابیه کرج


در این میان کودکان منطقه سهرابیه بیش از دیگر گروه‌های سنی آسیب می‌بینند نه جایی مناسبی برای تحصیل وجود دارد و نه محلی برای بازی، برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توان به سهرابیه سری زد، تا چشم کار می‌کند خرابی و خاک است و زمین‌هایی که حالا محل بازی کودکان شده است.عکس

زباله‌های روی زمین و خط فاضلاب بدون حصار نشان می‌دهد که کسی دلش برای مردم سهرابیه نمی‌سوزد حتی آنهایی که روزی برای رسیدن به میز مدیریت امروزشان در کوچه پس کوچه‌های این منطقه وعده وعید رسیدگی و توجه سر می‌دادند.

البته روز گذشته مردم سهرابیه میزبان چند مدیره شهری کرج بودند؛ سرپرست شهرداری کرج به همراه چند تن دیگر از مدیران مدیریت شهر آمده بودند تا یک بار دیگر مردم محروم سهرابیه دل خوش به رسیدگی شوند.

عکس| زمین‌های خاکی و خالی منطقه حاشیه ای سهرابیه-کرج

در این میان کودکانی که در زمین‌های خاکی مشغول بازیه هفت سنگ و گل یا پوچ بودند را نمی‌توان نادیده گرفت، به ویژه زمانی که وعده احداث پارک را از زبان سرپرست شهرداری کرج شنیدند‌؛ مدام سوال می‌پرسیدند کی پارک ما آماده می‌شود؟ زمین فوتبال هم دارد؟ چند ماه باید منتظر بمانیم؟

مصطفی سعیدی سیرایی، سرپرست شهرداری کرج، درخصوص این بازدید به خبرنگار فارس، گفت: پس از بازدید از منطقه سهرابی مقرر شد مدیر منطقه ۳ به سرعت مالکین زمین‌های خالی این منطقه را شناسایی و اقدامات برای تملک زمین صورت بگیرد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همچنین طی صحبت‌های صورت گرفته در حاشیه این بازدید مقرر شد به هیچ عنوان ساخت و ساز در زمین‌های خالی منطقه سهرابیه صورت نگیرد تا پس از تملک روند احداث فضای سبز و پارک انجام شود.

سرپرست شهرداری کرج بیان کرد: با توجه به رویکرد انقلابی شورای ششم و تفکر جهادی میان اعضا بدون شک نگاه ویژه‌ای به قشر ضعیف مردمی دارند در این راستا همراهی صد در صدی وجود خواهد داشت.

وی یادآور شد: پس از تعیین تکلیف زمین‌ها که حدود ۳۰۰۰ متر ارزیابی می‌شود لایحه‌ای به فوریت تنظیم و تقدیم صحن شورای ششم خواهد شد تا پس از آن روند احداث فضای سبز در منطقه سهرابی پیگیری شود.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول