اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

انعقاد تفاهم‌نامه بانک تجارت با شرکت پروازکاران

تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و شرکت پروازکاران در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها» با حمایت از پلتفرم Seateto و ارائه تسهیلات به ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی و پشتیبانی از صنعت هوانوردی با حضور اشرف‌نژاد عضو هیات مدیره، شریفیان معاون مدیرعامل در راهبری بازار و توسعه کسب و کار بانک تجارت و کاراندیش رئیس هیات مدیره شرکت پروازکاران منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه بانک تجارت با شرکت پروازکاران

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسمی به میزبانی این بانک و با حضور اشرف نژاد عضو هیات مدیره بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری با شرکت پروازکاران به امضا شریفیان معاون مدیرعامل در راهبری بازار و توسعه کسب وکار بانک تجارت و علیرضا کاراندیش رئیس هیات مدیره پروازکاران رسید.

اشرف‌نژاد عضو هیات مدیره بانک تجارت در این مراسم با اشاره به سرعت تغییر و تحول خدمات بانکی از سنتی به سمت مدرن شدن گفت: فعالیت های بانک در ابتدا به خدمات شعب و به صورت محدود در قالب خدمات نوین خلاصه می شد. اما امروزه با هدایت فرایندها به سمت دیجیتالی شدن و توسعه کسب و کار ، بانک تجارت از طریق شرکت تکنو تجارت به عنوان مرکز نوآوری بانک با انعقاد تفاهم نامه های متعدد با شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ ها سعی در ارتقا ارائه خدمات نوین دارد.

معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور اعتباری یادآور شد: تامین مالی خریداران و فروشندگان کالا و خدمات با رعایت بهداشت اعتباری و قانون عملیات بانکی بدون ربا، مطابق با مقررات و بخشنامه‌های داخلی بانک و در چهار چوب ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌پذیرد و بانک تجارت همواره سعی دارد این خدمات را به صورت شخصی‌سازی شده به مشتریان خاص خود ارائه کند.

شریفیان معاون مدیرعامل درراهبری بازار و توسعه کسب و کار بانک تجارت با اشاره به مفاد تفاهم نامه با شرکت پروازکاران گفت: امیدواریم در طول مدت یکساله این تفاهم‌نامه تجربه تعامل سازنده موفق، سازگار با منافع بانک و شرکت پروازکاران آسمان گستر به نحو مطلوب دنبال شود و با امضای تمدید تفاهم‌نامه همکاری در آینده، گام‌های بلندتری برداشته شود.

معاون مدیرعامل درراهبری بازار و توسعه کسب و کار بانک تجارت با استقبال از همکاری این شرکت افزود: بانک تجارت علاقه‌مند است تا در راستای ایفای نقش فعال در توسعه اقتصاد پایدار ، از ظرفیت‌های این تفاهم‌نامه در جهت انتفاع دو طرف استفاده شود .

کاراندیش رئیس هیات مدیره شرکت پروازکاران آسمان گستر نیز با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت: یکی از کارهای شایسته بانک تجارت در شرایط فعلی اقتصاد کشور، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ هاست و ما برای ادامه روند انجام کار به حمایت و پشتیبانی یک بانک مطمئن و توانمند نیاز داشتیم که با مذاکرات فی مابین و مشاهده توانمندی های بانک تجارت این مهم صورت پذیرفت.

شرکت دانش بنیان پروازکاران که با نام تجاری Seateto و با آدرس Saeteto.ir فعالیت می‌کند، با راه‌اندازی اکوسیستم حراجی در حوزه بازار خدمات پروازی فعال بوده و زمینه‌ تامین و قیمت‌گذاری عادلانه میان متقاضیان و ایرلاین‌های ارائه کننده خدمات پروازی را فراهم کرده است.

مشتریان می توانند با ثبت درخواست خود در پلت فرم seateto.ir از تسهیلات تخصیصی بانک تجارت در این حوزه بهره‌مند شوند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول