اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۱۰۱ کیلو تریاک، حشیش و شیشه درمیدان آزادی/ قاچاقچی حرفه‌ای به دام افتاد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۱۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از خودروی سواری یک سوداگر مرگ در میدان آزادی خبر داد.

کشف ۱۰۱ کیلو تریاک، حشیش و شیشه درمیدان آزادی/ قاچاقچی حرفه‌ای به دام افتاد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 101کیلو تریاک، حشیش و شیشه از یک خودروی سواری خبر داد. 

سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از سوداگران مرگ ساکن محدوده غرب تهران، محل سکونتش را به محل دپوی و نگهداری مواد مخدر تبدیل کرده و پس از انتقال محموله مواد مخدر به مخفیگاهش آن را به خریداران عمده مواد مخدر توزیع می کند.

وی با بیان اینکه در رصد های اطلاعاتی به دست آمد، متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله ای از مواد مخدر به مخفیگاهش است، افزود: کلیه محورهای منتهی به مخفیگاه متهم تحت کنترل در آمد تا اینکه شامگاه گذشته، تیم عملیات این پلیس موفق شدند خودروی متهم را در محدوده میدان آزادی مشاهده و توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: در بازرسی از داخل این خودرو 63 کیلو و 900گرم تریاک،31کیلو و 500گرم حشیش و 6کیلو و 150گرم شیشه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول