اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

واریز۲ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس و خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از واریز دو هزار و ۴۲۰ هزار میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس و خرید تجهیزات هنرستان‌ها با هدف اجرای بند ۳۹ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

واریز۲ هزار میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس و خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور با اشاره به پرداخت 2 هزار و 420 هزار میلیارد ریال به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای خرید تبلت دانش‌آموزان بی بضاعت و هوشمندسازی مدارس گفت: این مبلغ با هدف اجرای بند 39 جدول تبصره 14 قانون بودجه 1400 کل کشور به حساب این سازمان واریز شده است. 

وی ادامه داد: مبلغ 2 هزار و 420 هزار میلیارد ریال در راستای خرید تبلت دانش آموازان بی بضاعت، هوشمندسازی مدارس، خرید تجهیزات هنرستان ها و مدارس کار و دانش، تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به حساب سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور واریز شده تا ضمن رفع موانع پیش بینی شده برای هوشمندسازی مدارس، خدمات عادلانه آموزشی برای تمام دانش آموزان فراهم شود. 

حاجتی تاکید کرد: مبلغ 660 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس کار و دانش، 1.660 میلیارد ریال برای خرید تبلت دانش آموزان بی‌بضاعت و هوشمندسازی مدارس و 100 میلیارد ریال برای تامین و تعمیر سیستم سرمایشی و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی تخصیص پیدا کرده است. 

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور بیان کرد: امیدواریم حوزه آموزش در شرایط بحرانی کرونا با تخصیص این بودجه بتواند، به وظیفه خود عمل کرده و دانش آموزانی که به دلیل محرومیت از داشتن تبلت از تحصیل بازمانده‌اند، بار دیگر به تحصیل خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول