اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزوده شدن ۵۰ هزار متر مربع به فضای ساختمانی دانشگاه اصفهان

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: در هشت سال گذشته حدود ۵۰ هزار متر مربع ساختمان احداثی جدید به دانشگاه اضافه شد و شاید همین مقدار و یا بیش‌تر در جهت رفع نیازهایمان بازسازی و تغییر کاربری صورت گرفت.

افزوده شدن ۵۰ هزار متر مربع به فضای ساختمانی دانشگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ طالبی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی دانشگاه اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فضای دانشگاه تعدادی ساختمان نیمه تمام داشتیم و نیاز بود از لحاظ احداثی تکمیل شود که مقداری از آن انجام شده به این صورت که مقداری از فضای کاربردی مورد نیازمان را از طریق احداث ساختمان جدید به‌دست آوردیم.

رئیس دانشگاه اصفهان ادامه داد:‌ در خصوص تعدادی از ساختمان‌هایی که فرسوده شده بود، لازم بود فرسودگی آن از بین برود و بازسازی شود و مقداری به آن افزوده شود.

وی توضیح داد: با توجه به توسعه دانشگاه، نیاز بود که برخی زمین‌ها تغییر کاربری داده شود و این‌ها جزء تعمیرات محسوب می‌شود؛‌ با این رویکرد در هشت سال گذشته حدود ۵۰ هزار متر مربع ساختمان احداثی جدید به دانشگاه اضافه شد و شاید همین مقدار و یا بیش‌تر در جهت رفع نیازهایمان بازسازی و تغییر کاربری صورت گرفت.

طالبی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از زمین‌های دانشگاه قدیمی و بدون استفاده بود اما این ظرفیت‌ها به حالت بالفعل درآمد و از آن‌ها استفاده می‌شود؛ امیدواریم مسؤولان کشوری نیز این رویکرد را ببینند و بتوانیم از مدیران سازمان برنامه و بودجه دعوت کنیم و با دیدن این کارها بدون اینکه بار اضافه مالی بر دوش دولت بگذاریم تأمین اعتبار کنیم تا در سال‌های آینده بتوانیم با همین روند توسعه فضای کالبدی‌مان را داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول