اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۱۰ تن مواد مخدر در البرز کشف شد/دستگیری ۲۹۳ قاچاقچی عمده فروش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد: از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه بیش از ۱۰ هزار و ۲۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس البرز کشف شده است.

۱۰ تن مواد مخدر در البرز کشف شد/دستگیری ۲۹۳ قاچاقچی عمده فروش

علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص عملکرد پلیس مواد مخدر در ۶ ماهه نخست سال جاری، گفت:  از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه، پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز به بهره‌گیری از اقدامات اطلاعاتی و همکاری سایر رده‌ها عملیاتی پلیس، ۱۰هزار و ۲۷۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده که از این مقدار ۷ هزارو ۸۰۴ کیلوگرم آن را تریاک، ۱۲۶۰ کیلوگرم را حشیش، ۳۳۸ کیلوگرم هروئین، ۶۳ کیلوگرم شیشه و الباقی را سایر مخدرها تشکیل می‌دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: با تلاش‌های مجاهدانه ماموران در سال جاری تا پایان مرداد ماه ۷هزار و ۳۹۱ نفر به اتهام مواد مخدر دستگیر شده اند که در این رابطه تعداد ۲۹۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر و ۲ هزار و ۳۰۴ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر بوده اند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در این مدت ۲۱ باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در عملیات‌های درون و برون استانی پلیس مبارزه با مواد مخدر منهدم و ۲۲۰ خودرو حامل مواد مخدر نیز توقیف شده است.

سلیم پور با اشاره به انجام ۹۷ عملیات برون استانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: در بحث دستگیری‌های مربوط به حوزه مواد مخدر، نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۲۵ درصدی هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان با اشاره به مجاهدت و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس برای مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان البرز، اضافه کرد: در این مسیر نیازمند همکاری و همراهی مردم و سایر نهادها هستیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول