اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

«علی صفری» شهردار نظرآباد شد

در آخرین جلسه بررسی سوابق کاندیداهای شهرداری نظرآباد، علی صفری با اجماع بعنوان شهردار نظرآباد انتخاب شد؛ وی پیش از این شهردار بوئین زهرا، بیدستان و قزوین بوده است.

«علی صفری» شهردار نظرآباد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، در آخرین جلسه بررسی سوابق کاندیداهای شهرداری نظرآباد،  علی صفری با اجماع بعنوان شهردار نظرآباد انتخاب شد؛ وی پیش از این شهردار بوئین زهرا،  بیدستان و قزوین بوده است.

ناصر اکبر زاده، رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد، در این خصوص به خبرنگار فارس، گفت: بعد از فراخوان شورای اسلامی شهر نظرآباد مبنی بر دعوت از مردم و نخبگان شهر برای معرفی شهردار نظرآباد  ۴۳ نفر جهت تصدی  این پست به دبیرخانه شورا رزومه ارسال کردند.

وی گفت : بعد از بررسی و براساس شاخصه ها در مرحله اول از ۴۳، رزومه و برنامه ارسالی، رزومه  ۱۸ نفر مورد قبول و حائض  بررسی بیشتر شدند.

وی افزود : بعد از سه مرحله بررسی و پیگیری‌های انجام شده شش نفر به مرحله پایانی راه یافته  و با دعوت اعضای شورای اسلامی به دفاع از رزومه و برنامه خود در صحن علی شورای شهر که به صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش میشد پرداختند.

رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد در پایان با اشاره به اهمیت انتخاب شهردار، اظهار کرد: بنده و همکارانم، همه تلاشمان در شورای اسلامی شهر نظرآباد در خصوص انتخاب شهردار بر این بود تا فردی با برنامه و توانمند برای اداره شهر انتخاب کنیم تا بتوانیم سالها عقب ماندگی شهر را جبران کنیم.

وی در پایان با اشاره به نقش مردم و دلسوزان شهر که در معرفی نامزدهای تصدی پست شهردار کمک کردند، ادامه داد: از همه شهروندان، صاحب نظران و خصوصا کسانی که بر خود وظیفه دانسته و با ارائه رزومه تلاش کردند تا در این راه کمک حال ما باشند به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول