اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: با بودجه ای محدود دنبال ارتقا رتبه پیکان هستیم/ پرسپولیس حریف موذی‌اش را خوب کنترل کرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با وجود اینکه قدرت رقابت با برخی تیم ها برای جذب بازیکن نداریم اما دنبال حفظ و ارتقای رتبه هفتمی پیکان هستیم.

حسینی: با بودجه ای محدود دنبال ارتقا رتبه پیکان هستیم/ پرسپولیس حریف موذی‌اش را خوب کنترل کرد

سید مجتبی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان در فاصله حدود یک ماه تا آغاز لیگ برتر اظهار داشت: این تیم امسال برخی بازیکنان خوبش را از دست داد اما سعی کردیم با توجه به بودجه باشگاه نفرات جدیدی را در بازار نقل و انتقالات جذب کنیم. از حدود دو هفته قبل تمرینات مان شروع شده و کار خود را پیش می‌بریم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی درمورد اینکه تیم پیکان با استفاده از نفرات جوان در فصل گذشته یکی از شگفتی‌سازان لیگ برتر بود و آیا خودش هم این هدف را دنبال می‌کند، پاسخ داد: مسلما هدف‌گزاری باشگاه همین است‌. پیکان سال گذشته رتبه خوبی در لیگ برتر کسب کرد و ما هم امسال تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا ضمن ارائه بازی های خوب، دست‌کم رتبه هفتمی را کسب کرده و حتی آن را ارتقا بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درخصوص میزان آمادگی فعلی شاگردانش عنوان کرد: تیم ما تغییرات زیادی داشته و باید سعی کنیم با کار زیاد، برنامه ریزی و انتخاب خوب  جای نفراتی که جدا شدند پر کنیم. البته هنوز برای رسیدن به سطح آمادگی خوب کار خیلی زیادی داریم.

حسینی درمورد احتمال جذب نفرات جدید در تیم پیکان گفت: بازی های دوستانه را شروع کرده‌ایم و با وجود اینکه با بدنسازی به بدن بچه‌ها فشار می‌آوریم، سعی می کنیم هر پنج روز یک بار برای به دست آوردن شناخت خوب از بازیکنان دیدار تدارکاتی برگزار کنیم‌. در ادامه هم در صورت نیاز بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

وی درباره کار سخت پیکان برای رقابت با برخی تیم های صنعتی و دولتی برای جذب بازیکن به دلیل بودجه محدود این باشگاه توضیح داد: در بازار نقل و انتقالات قدرتی برای رقابت نداریم و خود من هم علاقه زیادی به این داستان ندارم. بازیکنی که از خارج از کشور پیشنهاد داشته باشد، می‌تواند درخواست مبلغ بالایی داشته باشد در غیر این صورت مانند بازیکنانی که چنین پیشنهادی نداشته اما قیمت‌های بالایی طلب می‌کنند، بازیکن در کشورمان زیاد داریم و می‌توان با کار خوب و اصولی از بازیکنان جوان بازی خوبی گرفت. انشاء الله این جوان‌ها هم بتوانند جواب اعتماد ما را بدهند‌.

سرمربی تیم پیکان درباره قرعه کشی نشدن رقابت های لیگ برتر، گفت: این موضوع یکی از دغدغه های اصلی ما  است. باید بدانیم مسابقات از چه زمانی شروع می شود تا طبق آن برنامه ریزی کرده و آخرین بازی های دوستانه خود را برگزار کنیم. اگر مسئولان لطف کرده و برنامه لیگ را کامل اعلام کنند، تکلیف خود را می‌دانیم.

حسینی درمورد اینکه چرا برخلاف سایر تیم های صنعتی بودجه تیم‌ پیکان تا این اندازه محدود است، پاسخ داد: بودجه ما همین است و چندان نمی‌توان روی آن مانور داد. استراتژی باشگاه پیکان هم حدود دو سال است به این شکل درآمده و در گذشته این تیم هم از لحاظ بودجه و جذب بازیکن مشکل زیادی نداشت. باشگاه هم طبق تحریم های موجود و شرایط اقتصادی کشور تصمیم گرفته با این روند جلو برود. باید سعی کنیم خود را با این وضعیت هماهنگ کرده و با کار بیشتر و اعتماد به جوانان خلاء خود در این رقابت را جبران کنیم.

وی درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازیکنان پرسپولیس با وجود دوری از شرایط مسابقه مقابل این تیم تاجیکستانی بازی هوشمندانه ای انجام داده و جریان مسابقه را خوب کنترل کردند.

مربی اسبق پرسپولیس ادامه داد: استقلال تاجیکستان را می‌شناختم و می‌دانستم این تیم موذی دنبال ضد حمله زدن است. الهلال عربستان را هم در مرحله گروهی چهار بر یک شکست داده بود. پرسپولیسی‌ها سعی کردند اسیر جو ورزشگاه و استراتژی حریف نشوند و در نهایت با گلی که در لحظات پایانی به ثمر رساندند، موفق به پیروزی شدند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول