اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکاف دوباره بین مدیران استقلال با مجیدی بعد از آتش بس/ پای فرهاد روی پوست موز

اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی از شکاف بین مدیران این باشگاه با سرمربی این تیم بعد از آتش بس خبر می دهد.

شکاف دوباره بین مدیران استقلال با مجیدی بعد از آتش بس/ پای فرهاد روی پوست موز

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در اواخر لیگ بیستم شکاف عمیقی بین مدیران باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی ایجاد شد تا جایی که تمرینات آبی پوشان به اعتصاب کشید و حتی بازیکنان علیه احمد مددی موضع گیری های تندی انجام دادند. (اینجا ببینید)

اختلافات بین طرفین درحالی پیش می رفت که استقلال در تدارک برگزاری فینال جام حذفی بود. آبی پوشان بعد از شکست مقابل فولاد در فینال فصل بیستم را هم بدون جام به پایان رساندند اما همه چیز در نقل و انتقالات به فراموشی سپرده شد. 

در آن مقطع هیچ کسی متوجه نشد چطور رابطه فرهاد مجیدی با مدیران باشگاه به یکباره خوب شد چون سرمربی استقلال در اظهاراتش بارها از ملکیان و مددی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تعریف کرد و مدعی شد این نفرات در نقل و انتقلات زحمات زیادی کشیدند. 

این صحبت ها باعث فوتبالدوستان و حتی هواداران استقلال شد که چطور سرمربی که تندترین انتقادات را به مدیران باشگاه می کرد به یکباره رنگ عوض کرده است. در واقع میان طرفین آتش بس ایجاد شد اما کاملا مشخص بود که زخم اختلافات دوباره سر باز خواهد کرد. 

این اتفاق زمانی رخ داد که استقلال بازی مرحله یک هشتم نهایی در لیگ قهرمانان آسیا را به الهلال واگذار کرد و درست از همین جا بود که موضع گیری مدیران باشگاه آغاز شد. ابتدا ملکیان و سپس مددی اعلام کردند که در مورد فرهاد مجیدی و ادامه همکاری وی در جلسه هیات مدیره تصمیم می گیرند. مسئله ای که قانونی است و در حیطه اختیارات مدیران. 

از این اظهارات می توان دو برداشت کرد؛ اول اینکه مدیران استقلال تصمیم دارند به مجیدی اولتیماتوم داده و به وی اعلام کنند باید در چارچوب وظایف خود کار کند و بپذیرد که هر چقدر هم محبوبیت داشته باشد در نهایت سرنوشتش در اختیار مدیران باشگاه است. 

و دوم اینکه مدیران استقلال تصمیم دارند سرمربی خود را از کار برکنار کنند که البته این موضوع هم چندان به دردسر نخواهد بود زیرا مجیدی با این باشگاه قرارداد دارد و به تازگی قرارداد دستیار ایتالیایی او هم به امضا رسیده و طبعا برکناری هر دو نفر برای باشگاه هزینه خواهد داشت. 

با این وجود با اظهارات صورت گرفته پای فرهاد مجیدی روی پوست موز خواهد بود و او هشدار مدیران استقلال چه در مقطع فعلی و چه برای چند هفته آینده دریافت کرده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول